تیم تربت جام قهرمان مسابقات کشتی باچوخه کشورشد دومین دوره مسابقات کشتی باچوخه قهرمانی کشور«جام وحدت» با رقابت 129چوخه کاردرسالن کارگران شهرستان تربت جام با قهرمانی تیم میزبان به پایان رسید.
کد خبر: ۱۵۶۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴ 02 January 2016
مهندس حامد فخر احمدی مسئوول برگزاری این مسابقات درگفتگو خبرنگار تابناک رضوی گفت: دومین دوره مسابقات کشتی با چوخه قهرمانی کشور به مدت یک روز و با حضور 129چوخه کار از خراسان بزرگ در چهار وزن درمجموعه ورزشی کارگران شهرستان تربت جام برگزار شد.

تربت‌جام قهرمان کشتی باچوخه کشور
رئیس انجمن کشتی با چوخه تربت جام افزود: تیم تربت جام با 20 امتیاز برسکوی قهرمانی تکیه زد وتیم های روستای گناباد از توابع شهرستان چناران با 5 امتیازدرشت و نیشابور با امتیازمشابه بر رده های دوم تا سوم تیمی قرارگرفتند.
وی تصریح کرد: دراین دوره از رقابت ها در وزن 75 کیلوگرم: علی اصغر پوروفایی از روستای گناباد چناران ، علی رنگانی از نیشابور و احمد وارسته از شهرک رضویه وزن 85 کیلوگرم: حامد میرزاپور از تربت جام، فرامرز پهلوان از تربت جام و امیر علی آبادی از نیشابور وزن 95 کیلوگرم: محمد تیموری از تربت جام، روح ا... خلیلی از چناران و یزدان حسن پور از روستای گناباد چناران 95+ کیلوگرم:کامران رستمی از تربت جام، میلاد بنایی از شهرصالح آباد و سعید نوروزی از تربت جام به ترتیب به مقام های اول تا سوم هر وزن دست یافتند.
گفتنی است؛مسابقات کشتی باچوخه قهرمانی کشور«جام وحدت» همه ساله به مناسبت هفته وحدت در شهرستان تربت جام برگزار می شود.
حاشیه ها :
*بیش از 3500هزار نفرعلاقمند مشتاق وخون گرم از این رشته سنتی دیدن کردند و روند مسابقات درنوبت صبح با نظم بسیارخوبی برگزارشد، اما در نوبت عصر تعلل درارائه بلیط واذحام جمعیت در پشت درب ورودی باعث وقفه در روند مسابقات شد.
* تیم با انگیزه وعنوان دارحسینیه نینوا که قهرمانی کشور درخرداد ماه سال جاری را درکارنامه دارد، با دراختیارداشتن ملی پوشان تیم های جودو وکوراش همچون الیاس علی اکبری،جعفر پهلوان،امیر قاسم نژاد و چوخه کارانی صاحب سبک ازجمله  علی شاهوریان، محمدنیک سرشت و علی مهدیزاه ... به دلیل اعتراض به نحوه داوری ها وجدول مسابقه ونیز فحاشی برخی از مسئولان برگزاری درحالی که تماشاگران از رقابت داغ بین ورزشکاران لذت می بردنند از ادامه پیکارها انصراف دادند که از جذابیت این رویداد بزرگ ورزشی کاسته شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار