دبیر جشنواره عمار لارستان گفت: نخستین اکران عمومی ششمین جشنواره فیلم عمار در گلزار شهدای لارستان فیلم بازگشت قهرمان به کارگردانی حسین قهرمانی با موضوع شهدا اکران می شود.
کد خبر: ۱۵۹۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴ 07 January 2016
تابناک فارس به نقل از ایرنا:رضا تکبیری اظهار داشت: این برنامه با هدف محکوم کردن اعدام شیخ نمر توسط آل سعود امشب پس از نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از اهداف این اکران عمومی جمع آوری کمک های مردمی برای مدافعان حرم آل الله است گفت: پخش کلیپ « ننه عصمت» پیرزن یزدی که برای کمک به مدافعان حرم زنان و دختران را تشویق به بافتن دستکش و کلاه می کند، یکی از برنامه های این اکران عمومی است.

تکبیری با بیان اینکه سال گذشته فیلم های جشنواره عمار در 80 نقطه از لارستان اکران شد، گفت: در سال گذشته فیلم های این جشنواره در لارستان بیش از هفت هزار مخاطب داشته است.

وی بیان کرد: امسال دو نمایندگی در شهر قدیم و جدید لار برای گرفتن فیلم های جشنواره در نظرگرفته شده که مردم می توانند با مراجعه به این نمایندگی ها فیلم های جشنواره را امانت بگیرند.

دبیر جشنواره عمار در لارستان بیان کرد: امسال علاوه بر پنج دی وی دی که از سوی دبیرخانه جشنواره برای این شهرستان ارسال شده است، آرشیو کلی ادوار گذشته جشنواره نیز وجود دارد که علاقه مندان می توانند آنها را امانت بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار