دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران مبدا تحولات سیاسی جهانی است.
کد خبر: ۱۶۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸ 25 March 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از تسنیم، آیت‌الله اختری در مراسم شهادت حضرت فاطمه (س) که با حضور پیکر شهید حسینی از شهدای مدافع حرم در استانه امامزاده ابراهیم (ع) قوچان برگزار شد، اظهار داشت: آن مکتبی که جامعه را زنده نگه می‌دارد، اسلام است و خدا و پیامبرش مردم را به چیزی که جامعه را زنده نگه می‌دارد یعنی همان اسلام دعوت می‌کنند.

وی با اشاره به سخنان امیرالمومنین (ع) گفت: قرآن کتاب زندگی و عمل است و به فرموده امام علی (ع) هرگاه دین به خطر بیفتد، باید جان را فدا کرد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) تصریح کرد: ائمه ما نیز به قیمت جان دادن اسلام را زنده نگه داشته‌اند و اسلام نیز جوامع بشری را زنده نگه می‌دارد و دشمن نیز به همین دلیل از اسلام ناراحت است.

وی تاکید کرد: در برابر دشمن دو عمل می‌توان انجام داد اول تسلیم و دوم ایستادن و دفاع کردن؛ تاریخ نشان داده است ملتی که در برابر دشمن دست‌هایش را بالا می‌برد، ذلیل و خوار خواهد شد.

آیت‌الله اختری با بیان اینکه دفاع وسیله عزت و سربلندی ملت‌ها است، افزود: کسانی که دین را درک نکرده‌اند تبدیل به عوامل استکبار شده و لذا گروهک‌های تروریستی همانند داعش به وجود می‌آیند و در هر کجا که منافع استکبار باشد، به شورش و جنگ می‌پردازند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) رهبر معظم انقلاب را یک ذخیره الهی شمرد و با اشاره به سخنان ایشان بیان داشت: پیروزی انقلاب تاریخ سیاسی جهان را تغییر داده است و دشمن از این ناراحت است؛ بنابر سخنان رهبر انقلاب مذاکرات هسته‌ای بهانه‌ای بیش نیست چراکه آمریکا و عوامل استکبار از اسلام و بیداری اسلامی واهمه دارد و این دشمنی پایان‌ناپذیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار