رئیس هیئت جودو استان همدان گفت: تیم جودو بانوان استان همدان در بیست و چهارمین دوره مسابقات جودو کشور با کسب یک طلا و چهار برنز نایب‌قهرمان این مسابقات شد.
کد خبر: ۱۷۲۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳ 31 January 2016
 رئیس هیئت جودو استان همدان گفت: تیم جودو بانوان استان همدان در بیست و چهارمین دوره مسابقات جودو کشور با کسب یک طلا و چهار برنز نایب‌قهرمان این مسابقات شد.

به گزارش مهر،جلال نصرپور با اشاره به نایب‌قهرمانی تیم جودو بانوان استان همدان اظهار داشت: بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جودو بانوان بزرگسال کشور در سالن شهید افراسیابی با حضور نزدیک به ۱۰۰ جودوکار از ۲۰ استان و توابع تهران و در اوزان ۴۸، ۵۲، ۵۷، ۶۳، ۷۰، ۷۸، ۷۸+ برگزار شد.

وی افزود: تیم جودو بانوان استان همدان در این مسابقات پس از تیم لرستان با کسب یک طلا و چهار برنز نایب‌قهرمان و تیم چهارمحال بختیاری در جایگاه سوم قرار گرفت.

رئیس هیئت جودو استان همدان با اشاره به نتایج انفرادی تیم بانوان همدان گفت: در بخش انفرادی وزن ۷۰ کیلوگرم صبا کرم علی نشان طلا این مسابقات را کسب کرد و به‌عنوان فنی‌ترین جودوکار این دوره از مسابقات شناخته شد.

نصرپور عنوان کرد: همچنین در وزن ۴۸- کیلوگرم شیوا جهانگیری، وزن ۵۲ - کیلوگرم رقیه خدابنده لویی، وزن ۷۰ کیلوگرم سمانه قنبری پاک و وزن ۷۸- کیلوگرم فرزانه احدی راد نشان برنز این دوره از مسابقات را کسب کردند.

وی با اشاره به موفقیت‌های بانوان جودوکار استان همدان بیان کرد: جودوکاران همدانی از نظر فنی یک سر و گردن از سایر استان‌ها بالاتر هستند و بانوان همدانی در اردوهای تیم ملی به‌صورت مداوم حضور دارند.

رئیس هیئت جودو استان همدان عنوان کرد: بانوان همدان در سال‌های گذشته در رده نوجوانان و جوانان قهرمان کشور شدند و همدان در بخش بانوان و کاتا حرف اول را در کشور می‌زند.

نصرپور بابیان اینکه توانمندی مربیان جودو همدان موجب رشد روزافزون این رشته شده است، گفت: حضور کبری کرمی و مژگان کولیوند از مربیان بسیار قدرتمند همدان در تیم ملی ایران باعث رشد قابل‌ملاحظه جودو بانوان در همدان شده است.

وی یادآور شد: کبری کرمی از مربیان خوب همدان به‌عنوان برترین مربی چهارمین دوره لیگ بانوان کشور شناخته‌شده که این از افتخارات مربیان هیئت است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار