برای اولین بار داعش با انتشار بیانیه‌ای حزب راستگرای جبهه ملی فرانسه و طرفدارانش را در صفحه فرانسوی زبان سایت تبلیغاتی خود تهدید کرد.
کد خبر: ۱۷۸۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴ 09 February 2016
برای اولین بار داعش با انتشار بیانیه‌ای حزب راستگرای جبهه ملی فرانسه و طرفدارانش را در صفحه فرانسوی زبان سایت تبلیغاتی خود تهدید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری راشا تودی، داعش تصویری از کمپین این حزب را منتشر کرد و تاکید کرد که حزب جبهه ملی فرانسه در اولویت هدف‌هایش قرار دارد.

به نوشته روزنامه فیگارو، داعش اعلام کرده که اکنون سوال این نیست که آیا دوباره فرانسه مورد حملات تروریستی قرار می‌گیرد یا نه بلکه سوال اینجاست که هدف بعدی چیست و در چه زمانی انجام می‌شود.

مانوئل والس، نخست وزیر فرانسه در ماه دسامبر در گفت‌وگو با فرانس اینتر، حزب جبهه ملی این کشور را به عنوان یک حزب نژادپرست و ضد یهودی معرفی کرده و اعلام کرده بود که اگر آنها در انتخابات محلی فرانسه به پیروزی برسند در این صورت یک جنگ داخلی در کشور اتفاق می‌افتد.

پس از انتشار بیانیه داعش مبنی بر تهدید جبهه ملی فرانسه، دبیرکل این حزب در پیامی در توئیتر با اشاره به اظهارات تند والس علیه این حزب نوشت که آیا وی اکنون راضی شده است؟

هم چنین معاون حزب جبهه ملی در پیامی در توئیتر نوشت که هر گونه هدف قرار گرفتن این حزب به معنای حمله به تمام کشور فرانسه است.

لوئی آلیو، یکی دیگر از معاونان حزب جبهه ملی نیز در گفت‌وگو با رادیوی بین المللی فرانسه از وزیر کشور درخواست کرد که این تهدید داعش را به عنوان یک تهدید جدی تلقی کند و هر کاری را برای جلوگیری از وقوع حمله‌ای انجام دهد.

به گزارش ایسنا،مارین لوپن، رهبر جبهه ملی و دختر ژان ماری در دور دوم انتخابات منطقه‌ای فرانسه متحمل شکست سنگینی شد و حتی نتوانست یک منطقه را هم از آن خود کند. در این میان حزب جمهوری‌خواه نیکولا سارکوزی، رئیس‌جمهوری سابق فرانسه با به دست آوردن کنترل هفت منطقه بزرگترین پیروز بود./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار