همزمان با فرا رسیدن 22 بهمن و سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جشن بزرگ ملی انقلاب دقایقی پیش همزمان با سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مناطق مختلف استان ایلام نیز آغاز شد.
کد خبر: ۱۷۹۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸ 11 February 2016

همزمان با فرا رسیدن 22 بهمن و سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جشن بزرگ ملی انقلاب دقایقی پیش همزمان با سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مناطق مختلف استان ایلام نیز آغاز شد.

به گزارش تابناک ایلام؛این جشن با حضور صدها زن و مرد، پیر و جوان و کوچک و بزرگ عاشق میهن، انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب، ساعت 9 و 30 دقیقه صبح امروز پنجشنبه 22 بهمن در مسیرهای اعلام شده در شهرستان های 10 گانه استان ایلام شروع شده است.
با وجود اینکه آغاز این آیین از سوی ستاد دهه فجر استان 9:30 صبح اعلام شد ولی بسیاری از مردم عاشق میهن شهر ایلام دقایقی پیش از آغاز رسمی این آیین در میدان 22 بهمن تجمع کرده بودند.
جشن انقلاب امروز در ایلام در حالی آغاز شد که برودت هوا و شرایط نامناسب جوی از شور و اشتیاق مردم برای شرکت در این جشن نکاسته و مردم با شور و شوق خاصی در این آیین ملی حضور یافته اند.
به منظور برگزاری مطلوب این جشن ملی با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی از نخستین ساعات صبح امروز با اعمال محدودیت های ترافیکی برای تسهیل در تردد مردم و برگزاری مطلوب این آیین برخی خیابان های شهر ایلام منتهی به مسیرهای راهپیمایی بسته شده است.
حضور گروه های مختلف مردم جلوه ای دیدنی به راهپیمایی جشن انقلاب اسلامی در شهرهای این استان بخشیده و مردم با مشت های گره کرده آمده اند تا بار دیگر با فریاد استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، حمایت خود از نظام اسلامی را به جهانیان ثابت کنند.
در پایان راهپیمایی امروز شهر ایلام که از میدان 22بهمن به سمت خیابات آیت الله حیدری، چهار راه رسالت و میدان شهید کشوری برگزار می شود قرار است آیت الله اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) سخنرانی کند. /ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
جناب آقاي دكتر انوشيروان محسني بند پي
رياست محترم سازمان بهزيستي كل كشور
باعرض سلام و ادب احترام
جناب آقاي دكتر انسانهاي زيادي براريكه هاي قدرت نشستند ولي هر گز نامي از آنها در تاريخ نيست ولي آنان كه تقوا الهي را پيشه خود ساختند و تحول بنيادي در جامعه ايجاد كردند انگشت شمارند از شما عاجزانه درخواست داريم فريادرس جامعه هدف و كاركنان بهزيستي باشيد.
سالهاست كه كاركنان رسمي كارگري بهزيستي سراسر كشور به اميد تبديل وضعيت چشم به قلم هاي شما دوخته اند اما دريغ از كوچكترين تحولي!
از خداوندمنان مي خواهيم كه شما را در تمام اهداف ياری نمايد تا ياريگر همه همكاران باشيد انشالله كه پاسخ مثبتي از شما دريافت نمائيم.
از طرف جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار