دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور در شرایط حساس نشان داده که در ادامه راه امام راحل، شهیدان انقلاب و دفاع مقدس، تزلزلی به خود راه نخواهد داد.
کد خبر: ۱۷۹۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳ 11 February 2016
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور در شرایط حساس نشان داده که در ادامه راه امام راحل، شهیدان انقلاب و دفاع مقدس، تزلزلی به خود راه نخواهد داد.

به گزارش تابناک ایلام؛ آیت الله محمدحسن اختری در آیین راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ایلام گفت: ملت ایران همانگونه که در طول 37 سال گذشته ثابت کردند در مسیر اندیشه های گرانسنگ، حیات بخش و نویدبخش امام (ره) حرکت می کنند، امروز نیز مقاوم و استوار این مسیر را ادامه می دهند.
وی اظهار کرد: برخی می خواهند القا کنند که در عقیده و اراده ملت برای ادامه مسیر امام و شهیدان تزلزل و انحراف ایجاد شده است ولی شاهدیم میلیون ها نفر در سرمای بهمن به خیابان ها می آیند و فریاد استقلال طلبی، آزادی خواهی، دفاع از مظلومان و برائت از مستکبران سر می دهند.
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) یادآور شد: امروز ملت ایران با پرچمداری رهبر خردمند، مدیر، شجاع و قدرتمند خود در مسیر آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهیدان به خون خفته حرکت می کند و با تمام دشواری های تحریم و شرایط اقتصادی بر عقیده و ایمان راسخ خود استوار است.
آیت الله اختری افزود: یکی از اصلی ترین شعارهای دوران پیش و پس از پیروزی انقلاب، استقلال و آزادی بود و امروز شاهدیم تنها کشوری که سرنوشت، قانون و تصمیمات اساسی خود را در چارچوب منافع ملی می گیرد، ایران است و هیچگونه نفوذ و دخالتی را از سوی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در شئون و سیاستگذاری و برنامه ریزی خود نمی پذیرد.
وی با اشاره به موفقیت ایران اسلامی در مساله برجام تاکید کرد: رهبری معظم انقلاب با هدایت های خود پشتوانه ای قوی برای تیم مذاکره کننده بودند و در سایه رهنمودهای ایشان توانستیم کشور را از این برهه حساس خارج کنیم.
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) به جنایت های رژیم آل سعود در یمن نیز اشاره کرد و گفت: امروز هر جا خون مظلومی در خاورمیانه و سایر نقاط جهان بر زمین ریخته می شود دست کثیف سردمداران عربستان در ان مشاهده می شود که با پشتیبانی استکبار جهانی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی مرتکب این جنایت می شوند.
وی در بخش انتهایی سخنان خود به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره کرد و یادآور شد: هر رای که به صندوق ها ریخته می شود تیری به قلب دشمنان است و مسیر نورانی انقلاب و نظام را مستحکم تر خواهد کرد.
آیین راهپیمایی 22 بهمن شهر ایلام همزمان با سراسر کشور از میدان 22 بهمن این شهر آغاز و راهپیمایان پس از عبور از خیابان آیت الله حیدری - چهار راه رسالت به میدان شهید کشوری تجمع کردند.
قرائت قطعنامه 13 بندی، آتش زدن پرچم آمریکا و اسراییل، اجرای سرود 1357 نفری دانش آموزان، سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل توسط راهپیمایان از برنامه های جانبی این آیین بود./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار