فیلم سینمایی «در مسیر باران» تولید شده به سفارش موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، رتبه‌ی بهترین کارگردانی بخش پویا نمایی در سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را کسب کرد.
کد خبر: ۱۷۹۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹ 12 February 2016
به گزارش تابناک  ضوی، در سی و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، برای نخستین بار، 8 پویانمایی به جشنواره راه یافت و 4 اثر «پادشاه آب» به کارگردانی مجید اسماعیلی، «خلیج فارس2» به کارگردانی فرهاد عظیما، «فهرست مقدس» به کارگردانی محمدامین همدانی و «در مسیر باران» به کارگردانی حامد کاتبی نامزد دریافت تندیس شدند.
هیئت داوران در مراسم اختتامیه این جشنواره که مصادف با 22 بهمن در کاخ مردمی جشنواره(برج میلاد) برگزار شد، «فهرست مقدس» به کارگردانی محمدامین همدانی را بهترین پویانمایی جشنواره تشخیص داد و جایزه بهترین کارگردانی را به حامد کاتبی؛ کارگردان جوان فیلم «در مسیر باران» اهدا کرد.
گفتنی است «در مسیر باران» با بیش از 100 نفر عوامل دست ‌اندرکار، به سفارش موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی تولید شده و پروژه ساخت آن 3 سال به طول انجامیده است. این فیلم سینمایی 90 دقیقه‌ای که فیلم‌نامه آن را سعید تشکری و مهدی سیم‌ریز به صورت مشترک نوشته‌اند، مضمونی تاریخی دارد و به بخشی از زندگی یکی از یاران امام رضا(ع) در سفر از مدینه به مرو می پردازد.
در این اثر سینمایی، هنرمندانی چون مجید میرفخرایی برای طراحی لباس، مهوش افشاری برای مدیریت دوبلاژ و امین زندگانی، رحیم نوروزی و غلامرضا جهان ‌پا به عنوان بازیگر، همکاری کرده اند.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار