آیین اختتامیه سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، پنجشنبه شب در برج میلاد تهران برگزار شد و خبر خوش این آیین برای مشهدی ها، درخشش دو اثر از هنرمندان مشهد در جشنواره بود که موفق شدند تندیس ویژه و جایزه ویژه جشنواره را کسب کنند.
کد خبر: ۱۸۰۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶ 13 February 2016
هیئت انتخاب و داوری بخش هنر و تجربه جشنواره فیلم فجر،  برندگان این بخش را معرفی کردند و تندیس ویژه این بخش به فیلم سینمایی «چهارشنبه» به کارگردانی «سروش محمدزاده» هنرمند اهل مشهد، اهدا شد.
«چهارشنبه» اولین فیلم بلند سینمایی سروش محمدزاده است که یوسف وجدان دوست، تهیه کنندگی آن را برعهده دارد. شهاب حسینی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی است که در خلاصه داستان آن آمده است: «آنها نمی دانستند اتفاقی می افتد که چهارشنبه را برایشان روزی متفاوت خواهد کرد... ». اما یکی دیگر از بخش های جشنواره امسال که فرصت خوبی را برای حضور و درخشش هنرمندان مشهدی فراهم ساخت، بخش «پویانمایی» بود که برای نخستین بار به جشنواره اضافه شده بود. در این بخش، پویانمایی «در مسیر باران» به کارگردانی «حامد کاتبی» از مشهد، جایزه ویژه کارگردانی را کسب کرد. «در مسیر باران» با بیش از 100 نفر عوامل دست ‌اندرکار و به سفارش موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس تولید شده و پروژه ساخت آن 3 سال به طول انجامیده است. این فیلم سینمایی که فیلم‌نامه آن را سعید تشکری و مهدی سیم‌ریز به صورت مشترک نوشته‌اند، به بخشی از زندگی یکی از یاران امام رضا(ع) می پردازد.
منبع: خراسان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار