از دعانویسی تا همدستی با شیطان
تابناک تهران - طبق اطلاعات و اخبار به دست آمده از پليس امنيت و پليس آگاهي، کلاهبرداري و تجاوز به عنف توسط اغلب اين رمال‌ها رخ مي‌دهد. به اين صورت که وقتي زن جواني براي حل مشکلاتش نزد رمال می رود، فرد رمال با استفاده از يک حيله مناسب و يا بيهوش کردن اين افراد براي بردنش به حالت خلصه و رفع شياطين احتمالي براي تأثيرگذاري بهتر دعا، به نيت پليد و شيطاني خود دست مي‌يابد.
کد خبر: ۱۸۲۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۸ 17 February 2016
امروزه با ماشيني شدن زندگي زوجين و  دور شدن  از عاطفه‌ها، ديگر کانون زندگي‌شان نه تنها گرم نيست، بلکه رو به سردي هم پیش می‌رود. آن‌ها راه حل اين مشکل را در دستان کساني جست‌وجو مي‌کنند که رمال، «دعانويس» و باطل‌کننده سحر تعریفش می کنند.

اين افراد کساني هستند که با هيچ سرمايه‌اي کار خود آغاز کرده‌اند و تنها سرمايه‌شان ساده‌لوحي افرادي است که پول‌هاي گزاف را براي رسيدن به مقصودشان ازافراد دریافت مي‌کنند.

اغلب مشتريان اين افراد خانم ها هستند که براي باز کردن گره به ظاهر کور زندگي‌شان متوسل به گرفتن دعا و طلسم مي‌شوند. بي‌آن‌که بدانند پول‌هاي خود را فقط به باد مي‌دهند. خانم‌ها دوست دارند که همسر و خانواده همسر را مطيع خود کنند و دختران دم بخت نيز مي‌خواهند همسر دلخواه خود را سوار بر اتومبيل شيک و مدل بالا در حالي که صندوقچه‌اي از طلا به همراه دارند را زودتر بيابند و فکر مي‌کنند که با گرفتن اولين طلسم و دعا، آن جوان شيک‌پوش از راه مي‌رسد و يا اين‌که قفل دهان محکمي بر دل و زبان شوهر و خانواده‌اش مي‌زنند.

و اما رمال‌ها چه کساني هستند؟

اين افراد کساني هستند که با دستيابي به کتب خطي و وسايل نه چندان حرفه‌اي و اصولي با زيربناي ساده‌لوحي افراد است در کار خداوند دست برده و مي‌خواهند سرنوشتي که حق تعالي براي هر بنده‌اي مقدر کرده است را به نفع خود تغيير دهند. اين‌گونه از افراد دل از خدا بريده و با انجام کارهايي که از عهده شيطان برمي‌آيد، مي‌خواهند مقابل خدا قامت راست کنند، کارهايي از قبيل دزدي، کلاهبرداري، تجاوز، دروغگويي و غيره که فقط و فقط از عهده اين افراد برمي‌آيد.

طبق اطلاعات و اخبار به دست آمده از پليس امنيت و پليس آگاهي، کلاهبرداري و تجاوز به عنف توسط اغلب اين رمال‌ها رخ مي‌دهد. به اين صورت که وقتي زن جواني براي حل مشکلاتش نزد رمال می رود، فرد رمال با استفاده از يک حيله مناسب و يا بيهوش کردن اين افراد براي بردنش به حالت خلصه و رفع شياطين احتمالي براي تأثيرگذاري بهتر دعا، به نيت پليد و شيطاني خود دست مي‌يابد و فرد قرباني پس از به هوش آمدن متوجه اين اتفاق هولناک مي‌شود که ديگر کار از کار گذشته و اين قربانيان با تهديد از ترس آبروريزي مجبور به سکوت مي‌شوند، اما مي‌توان به اين نکته مهم اشاره کرد که يک رمال به راحتي مي‌تواند يک زندگي را از هم بپاشد و نابود کند. آن‌ها با حقيقت دشمني ديرينه‌اي دارند و نمي‌خواهند بپذيرند که اين خالق يکتا است که مي‌تواند مشکلات بندگانش را رفع و يا از سرنوشت آن‌ها اطلاع داشته باشد.

اغلب اين افراد علت و ريشه حوادث تلخ و ناگوار در جامعه هستند

یک آسیب شناس می گوید: جادوگران بر اين باور هستند که نيروي مرموزي به نام «مانا» در هر جسمي وجود دارد که به «توکم» تبديل مي‌شود که واژه توکم را روي مقدسات خود مي‌نهند. آن‌ها بر اين اعتقادند که عده‌اي از حيوانات مثل گاو در هند، شير در آسيا و غيره توکم هستند و حق آسيب‌رساني و کشتن به آن‌ها را کسي ندارد. اين باور نيز در ايران ما با توجه به اعتقادات ضعيف ديني وجود دارد. مثلا در يکي از شهرهاي غربي که چوب يک درخت را نمي‌سوزانند چون بر اين باور هستند که مقدس است.

دکتر اقلیما يادآوري کرد: اين دسته از افراد که کلاهبردارن حرفه‌اي هستند از ساده‌لوحي افراد جامعه سوءاستفاده و با توجه به باورهاي غلط و جاهل بودن آن‌ها کاسبي خوبي به راه مي‌اندازند که در قالب تاس‌گرداني، فال قهوه، تاروت، چاي، تسبيح، کف بيني، ورق و غيره فعاليت سياه مي‌کنند.

 رمال‌ها از سادگي مردم سوءاستفاده مي‌کنند     

یک جامعه شناس نیز می گوید: دعانويسان و جادوگران تصور مي‌کنند از عالم غيب خبر دارند و مي‌توانند اين حس را به راحتي به ديگران القاء کنند تا به راحتي آن‌ها را فريب دهند و سرکيسه کنند.

امان‌ا... قرايي‌مقدم می افزاید: افرادي که به خود و توانايي‌هاي خود اعتماد ندارند، بزرگ ‌ترين ضربه را به خود و ديگران وارد مي‌کنند. يکي از اين ضربات که افراد کم‌توان به خود وارد مي‌کنند، متوسل شدن به رمال‌ها و جادوگران است.

اين جامعه‌شناس در ادامه گفت: اين افراد دائم به دنبال کسي مي‌گردند که از گرفتاري‌ها و مصائب نجات‌شان دهد و از خوداتکايي و متوسل شدن به خدا فاصله‌اي بسيار مي‌گيرند.

قرایی مقدم خاطر نشان کرد: عده‌اي از شمينيست که همان رمال‌ها نام دارند، بر اين اعتقادند که نيروي جادوگري و رمالي را از پدر به پسر انتقال دهند و اين راه انتقال از راه دهان صورت مي‌گيرد. اين دسته از دعانويسان دوست ندارند ديگران به خود و خداي خود متکي باشند، زيرا مي‌دانند که سود و منفعت خود را به راحتي از دست مي‌دهند.

وي افزود: در کشور ايران ما نيز متاسفانه عده‌اي از اين رمال‌ها با فريب زنان و دختران از آن‌ها سوءاستفاده مالي و يا جنسي کرده‌اند که چندي قبل نيز عده ای از اين رمال‌ها و سوءاستفاده‌کننده‌هاي جنسي در محله ولنجک به دام نيروهاي پليس امنيت افتاد. 

او در پایان گفت: امید آن داریم که هموطنان ما با توسل به خدای یکتا به جنگ مشکلات خود بروند و با این شیاطین همگام نشوند. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار