وزیر بهداشت با بیان اینکه تیم پزشکی تا آخرین لحظه تلاش خود را برای بهبود ایشان خواهد کرد، افزود: از لحاظ علم پزشکی حال عمومی ایشان خوب نیست، اما تیم معالج ایشان تمام تلاش خود را خواهند کرد. رئیس بیمارستان رضوی مشهد گفت: وضعیت جسمی آیت الله واعظ طبسی همچنان پایدار است و نسبت به شب گذشته تغییر نکرده است. منتظر نتایج آزمایشات و بررسی های جدید هستیم
کد خبر: ۱۸۸۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵ 27 February 2016
به گزارش تابناک رضوی، حسن قاضی زاده‌هاشمی در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آیت الله واعظ طبسی از دو سال گذشته با بیماری صعب العلاجی دست و پنجه نرم می‌کنند و متاسفانه بعد از ظهر امروز در پی خون ریزی مغزی و وقفه تنفسی حال ایشان وخیم می‌شود و به بیمارستان امام رضا (ع) انتقال پیدا می کنند.
همچنین رئیس بیمارستان رضوی مشهد گفت: وضعیت جسمی آیت الله واعظ طبسی همچنان پایدار است و نسبت به شب گذشته تغییر نکرده است و در حال حاضر سیستم گوارشی و تنفسی ایشان کار می‌کند، اما سطح هوشیاری پایینی دارند و منتظر نتایج آزمایشات و بررسی های جدید هستیم
 آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی نیز جمعه‌شب به منظور عیادت از آیت‌الله واعظ طبسی نماینده ولی فقیه در استان خراسان عازم بیمارستان امام رضا(ع) مشهد شده و از نزدیک وی را عیادت کرد.
نماینده ولی فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی پیش از ظهر جمعه با حضور در پای صندوق رأی در حرم امام رضا(ع)، رأی خود را به صندوق انداخت و بعدازظهر همان روز به دلیل مشکلات تنفسی در بیمارستان امام رضا(ع) بستری شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار