معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان فارس گفت: در هفدهمین جشنواره خوارزمی دانش‌آموزان استان فارس موفق به كسب مقام دوم كشور شدند.
کد خبر: ۱۹۱۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲ 02 March 2016
تابناک فارس به نقل از ایسنا: ناصر قجری در آئین قدرداني از دانش‌آموزان برگزيده فارس در هفدهمين جشنواره جوان خوارزمي، افزود: از 103 طرحی که از دانش‌آموزان فارس ارسال كرده بودند، 24 طرح دانش‌آموزان استان فارس رتبه‌هاي اول تا ششم را كسب كردند.

وي ادامه داد: 2 مدال طلا، 4 نقره و يك برنز به همراه 22 مقام چهارم تا ششم، دست‌آورد دانش‌آموزان استان فارس در هفدهمين جشنواره خوارزمي بود تا زمينه ايستادن ما در مقام دوم كشور فراهم شود.

قجري با تاكيد بر لزوم فراهم شدن بستر براي ارائه ايده توسط دانش‌آموزان خلاق و مبتكر، گفت: احیاء پژوهش‌سراها به عنوان محل‌هایي که دانش‌آموزان اهل فكر را جهت داده و راهنمايي مي‌كند، زمينه‌ساز رونق و رشد جشنواره خوارزمي خواهد بود.

وي اضافه كرد: 36 پژوهش سرا در استان فارس فعال است كه در مقايسه با ميانگين كشور نيازمند 12 پژوهش‌سراي ديگر نيز هستيم و اميدواريم اين مهم سال آينده محقق شود.

رئیس بنیاد نخبگان استان فارس نیز دراین آئین گفت: دانش‌آموزان موفق در جشنواره خوارزمی می‌توانند به عضویت بنیاد نخبگان در آیند تا با پرورش استعدادها و توانمندی‌های آنان گام‌های موثرتری برای ارتقا کشور برداریم.

دکترحبیب شریف عنوان کرد: در شرایط کنونی هدف این است که دانشگاه را به سمت پرورش دانش‌آموختگان كارآفرين سوق دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار