تا 25 فروردین فرصت باقیست
مرحله ثبت‌نام آیین اعتکاف ماه رجب 94 در مسجد جامع گوهرشاد حرم مطهر امام رضا(ع) فقط تا 25 فروردین ماه امسال بوده و اسامی پذیرفته‌شدگان در آخرین روز ماه جاری اعلام می‌شود.
کد خبر: ۱۹۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸ 06 April 2015
آخرین شرایط ثبت نام اعتکاف در حرم مطهر رضوی اعلام شد

به گزارش تابناک از خراسان رضوی، معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه ثبت نام شرکت در این آئین معنوی از روز 18 فروردین 1394 آغاز شده است، گفت: مرحله ثبت نام تا 25 فروردین ادامه دارد و اسامی پذیرفته ‏شدگان تا پایان ماه جاری اعلام خواهد شد.
 محمود ممتاز درباره روش ثبت نام متقاضیان اظهار داشت: علاقه مندان می‏توانند برای ثبت نام به پرتال سایت جامع آستان قدس رضوی www.aqr.ir مراجعه کنند.
لازم به ذکر است، باتوجه به عملیات ساختمانی تحکیم و مقاوم سازی و همچنین ظرفیت بسیار محدود وغیرقابل تفکیک مسجد جامع گوهرشاد، ثبت نام و پذیرش اعتکاف در ماه رجب امسال تنها ویژه آقایان خواهد بود .
هم چنین این ستاد اعلام کرد با توجه به شرایط ثبت نام در دوره های پیشین، پذیرفته شدگانی که در ۲ سال گذشته و پس از قرعه کشی پذیرفته شده اما به هر دلیلی توفیق حضور در مراسم اعتکاف را نداشته اند، در سال جاری امکان ثبت نام مجدد را نخواهند داشت.

وی از اعتکاف به عنوان یک فرصت بی‏نظیر برای بازسازی معنوی افراد یاد و عنوان کرد: آستانقدس رضوی به عنوان یک مجموعه فرهنگی که تعمیق باورهای دینی از طریق ترویج سیره و سنت اهل بیت و ائمه اطهار(ع) را سرلوحه فعالیت‏ های خود قرار داده است، وظیفه خود می‏داند که در این فرصت طلایی فضایی مناسب را برای حضور علاقه‏ مندان و ارائه بهترین خدمات به آنان فراهم کند که متاسفانه امسال خیلی محدودیم و فقط بنا به تاکید تولیت محترم در حد میسور و امکان می توانیم خدمتگزار باشیم.

به گزارش تابناک از خراسان رضوی، اطلاعیه ستاد اعتکاف آستانقدس رضوی به شرح زیر است:

باسمه تعالی

قابل توجه ولایتمداران گرانقدر

با استعانت از خداوند متعال و تحت توجّهات خاصّه

حضرت امام علی بن موسی الرّضا (علیه السّلام)

زمان و نحوه ثبت نام از متقاضیان شرکت در مراسم اعتکاف مسجد جامع گوهرشاد مشهد در سال 1394 به شرح ذیل اعلام می گردد:

  لطفا جهت ثبت نام روی اینجا کلیک کنید

    • 1- ثبت نام اوّلیه از تاریخ 1394/01/18 لغایت 1394/01/25 و از طریق سایتwww.aqr.ir انجام خواهد شد.
    • 2- با توجه به پیش بینی کثرت متقاضیان، پذیرفته شدگان از طریق قرعه کشی مشخّص و اسامی آنان در تاریخ 1394/01/30 فقط از طریق همین سایت و ارسال پیام کوتاه اعلام خواهد شد.
    • 3- باتوجه به عملیات ساختمانی تحکیم و مقاوم سازی و همچنین ظرفیت بسیار محدود وغیرقابل تفکیک مسجد جامع گوهرشاد، ثبت نام و پذیرش در سال جاری صرفاً از آقایان خواهد بود .
    • 4- متقاضیانی که در سنوات قبل پذیرفته شده و به هر دلیل در مراسم شرکت نکرده اند حق شرکت در مراسم را ندارند.
    • متقاضیان بایستی کلّیه شرایط اعلام شده در هنگام ثبت نام را دقیقاً مطالعه و رعایت نمایند در غیر این صورت امکان حضور در مراسم را نخواهند داشت.

 لطفا جهت ثبت نام روی اینجا کلیک کنید

شرایط ثبت نام:

متقاضي بايستي با توجه به مدرک شناسايي، مشخصات خود را دقيق و کامل درج نمايد. بديهي است هرگونه اشتباه يا نقص در اعلام مشخصات موجب حذف از مراحل پذيرش شده و هيچگونه اعتراض و يا اصلاح مشخصات امکان پذير نمي‌باشد.لذا توصيه مي شود در ثبت نام اوليه کاملا دقت فرماييد.

متقاضي فقط يک بار و از يک طريق ( اينترنتي يا ارسال پيام کوتاه ), مي تواند مبادرت به ثبت نام نمايد. لذا کساني که به هر دليل بيش از يکبار ثبت نام نمايند، کلاً از ليست متقاضيان حذف خواهند شد.

با توجه به شرايط ثبت نام در سنوات گذشته، پذيرفته شدگاني که در ۲ سال گذشته مبادرت به ثبت نام قطعي نموده ليکن به هر دليل توفيق حضور در مراسم اعتکاف را نداشته اند، در سال جاري نمي توانند متقاضي ثبت نام باشند.

شایان ذکر است در فراخوان اصلی آستانقدس رضوی جهت اعتکاف امسال که ظرفیت بسیار محدود است شماره پیامک همه ساله به عنوان یکی از راه‌های دسترسی برای ثبت نام اعلام نشده است که معاون محترم اماکن متبرکه قول پیگیری تحقق در صورت امکان برای فعالسازی آن شماره پیامک را نیز به خبرنگار تابناک استان داد.

تصویر شرایط و توضیحات سالهای گذشته ستاد اعتکاف حرم مطهر به شرح ذیل است که بازخوانی آن نیز جهت علاقمندان خالی از لطف نیست.

آخرین شرایط ثبت نام اعتکاف در حرم مطهر رضوی اعلام شد
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
manam hastam
حمید
|
United States
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹
سلام من پیامک بدون متن فرستادم ولی جوابی نیامده میتونم از سایت ثبت نام کنم ..مشکلی پیش نمیاد که پیامک بدون متن فرستادم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار