معاون سیاسی، امنیتی و فرهنگی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار حمایت از دانش‌آموزان استان برای حضور موفق در جشنواره خوارزمی شد.
کد خبر: ۱۹۴۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸ 07 March 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، فتاح محمدی ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش که به برنامه‌ریزی شرکت در جشنواره جوان خوارزمی و برگزاری هفته معلم اختصاص داشت، گفت: دانش‌آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد دارای توانایی و استعدادهای فراوانی هستند و در صورتی که مورد حمایت قرار گیرند می‌توانند برای استان افتخارآفرین باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و فرهنگی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار حمایت بیشتر از دانش‌آموزان و نخبگان شد و تصریح کرد: جشنواره جوان خوارزمی از جشنواره‌های مهم پیش‌روی دانش‌آموزان است که انتظار می‌رود با حمایت‌ دستگاه‌های عضو شورای آموزش و پرورش شاهد موفقیت‌آفرینی دانش‌آموزان استان در این عرصه باشیم.
وی با تجلیل از مقام شامخ معلم گفت: همه ما موظف به تکریم مقام والای معلمان هستیم اما امسال با توجه به مشکلات آموزش و پرورش استان تجلیل از معلمان به شکل با کیفیت‌تری برگزار شود.
این مسئول افزود: استانداری استان پیگیر دریافت اعتبار و هزینه‌ای برای تجلیل از معلمان خواهد بود، ضمن اینکه از ظرفیت خیرین برای تجلیل از معلمان برجسته شهرستانی و استانی استفاده خواهد شد.
در ادامه مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: هجدهمین جشنواره خوارزمی در 18 عنوان در سال آینده برگزار می‌شود که شرکت کنندگان آثار خود را تا تاریخ 19 فروردین به مدارس شهرستان‌ها و 25 اردیبهشت به اداره کل آموزش و پرورش استان تحویل دهند.
هادی زارع‌پور گفت: دستگاه‌های علوم پزشکی، صنعت، معدن و تجارت، شهرک‌های صنعتی، اتاق بازرگانی و جهاد کشاورزی از سرفصل اعتبارات پژوهشی خود برای حمایت از طرح‌های پژوهشی جشنواره خوارزمی استفاده کنند.
وی عنوان کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد برای گرامیداشت هفته معلم و تجلیل از معلمان برجسته شهرستانی و استانی با مشکلاتی مواجه است که امیدواریم با کمک سایر دستگاه‌ها خصوصا استانداری استان موانع حل شود و مراسمی در خور جایگاه معلمان برگزار شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار