رئیس بسیج دانشجویی استان یزد:
رئیس بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانشجویان گفت: ۲۰۰۰ دانشجو به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۱۹۵۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴ 10 March 2016
به گزارش تابناک یزد، سیدحسین راسخی با اشاره به اینکه راهیان نور به عنوان عمیق‌ترین حرکت فرهنگی در حال حاضر تأثیرگذار روی جوانان و نسل چهارم انقلاب است، اظهار داشت: در مجموع 2000 هزار دانشجو از یزد به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند و تاکنون نزدیک به 1000 دانشجو اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این اعزامها تا پایان 25 اسفند ادامه دارد، ‌افزود: امروز 13 دستگاه اتوبوس از محل شهدای گمنام دانشگاه یزد به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

رئیس بسیج دانشجویی استان با بیان این مطلب که شهدای ما در دوران دفاع مقدس از کمترین امکانات در جبهه‌های جنگ، حداکثر بهره‌مندی را بردند، ‌خاطرنشان کرد: دانشگاه واقعی را شهدای ما ساختند و آنها بودن که تولید علم کردند.

وی با اشاره به اینکه 50 دستگاه اتوبوس به اعزام دانشجویان می‌پردازند، ‌تصریح کرد: جنگ سبب شد جوانان کشور ما روی پای خود بایستند و از توان خود برای دفاع از کشور استفاده کنند.

به گزارش تسنیم،راسخی با تاکید بر اهمیت مدیریت جهادی و تاثیر آن بر روی جوانان و نسل سوم و چهارم انقلاب،‌گفت: با توجه به اهمیت این موضوع، جوانان ما انشالله این راه را ادامه داده و از رزمندگان و شهیدان به نام از جمله شهید دکتر چمران و شهید علم‌الهدی که نمونه‌ای از عشق، ایثار، دفاع بودند به عنوان الگوی موفق استفاده کنند و هدف ما انتقال صحیح این الگوی جهادی به نسل سوم و چهارم انقلاب است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار