کد خبر: ۱۹۷۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۴ 12 March 2016
آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری روز شنبه در اختتامیه یادواره 175 شهید غواص کشور در دانشگاه پیام نور اهواز اظهار کرد:الگو پذیری و تقلید از همنوع یکی از ویژگی های بارز انسان است و همین امر نیاز افراد را به داشتن الگو بیشتر می کند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب همواره به احیای نام و یاد شهدا تاکید فراوان داشته و همین امر الگو پذیری جامعه را از شهدای قهرمان و افتخار آفرین یک ضرورت می دانند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد:شهدای غواص در دوران دفاع مقدس باوجود تمام مشکلات آب و هوایی و در سرمای شدید هوا روزانه مدت زمانی را در آب های سرد سپری می کردند اما هیچگاه از هدف خود که همان سربلندی نظام اسلامی بود غافل نشدند.

وی بیان کرد: شهدای غواص در استقامت، ایثار و مقاومت الگو بودند و در دوران دفاع مقدس تمامی سختی ها و مشکلات را به جان خریدند و از آبرو و ناموس میهن اسلامی دفاع کردند.

آیت الله موسوی جزایری تصریح کرد: دانشگاه پیام نور همواره در برگزاری این یادواره ها پیشتاز بوده و در این عرصه نیز با برگزاری یادمان های باشکوه برای شهدای غواص بازهم یک فضای معنوی با ارزش را برای تجدید بیعت با شهدای دوران دفاع مقدس ایجاد کرد که باید از دست اندرکاران این مجموعه قدردانی کرد.

آیین اختتامیه سلسله یادواره های 175 شهید غواص کشور با آیت الله سید علی شفیعی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، فرج الله خبیر معاون استاندار خوزستان، نجفی برزگر معاون فرهنگی ودانشجویی دانشگاه پیام نور کشور، جمعی از مسئولان استانی و خانواده شهدای غواص و شهدای مدافع حرم در سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور اهواز برگزار شد. 

در پایان این مراسم از تعدادی از خانواده شهدا با اهدای لوح و تندیس قدردانی شد. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار