کد خبر: ۲۰۲۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰ 26 March 2016

رئیس منطقه پنج بانک شهر گفت: اقدام این بانک در راه اندازی خود بانک و شهر نت برای نخستین بار در بانکداری کشور تجربه شده و بانک شهر این افتخار را دارد که این روش بانکداری رادر بانک مرکزی به نام خود به ثبت برساند.

سرپرستی منطقه پنج بانک شهر شامل استانهای البرز، مازندران و گلستان است که در کرج دارای ٨ شعبه و ٩ باجه و در استان مازندران نیز دارای ٤ شعبه در شهرهای رامسر، بابل، امل و ساری و در استان گلستان نیز ٢ شعبه در شهرهای گرگان و گنبد است، این سرپرستی همچنین سامانه پیشخوان بانک شهر را در رامسر، سلمانشهر، نوشهر، رویان ، قائم شهر، ساری ٣ دستگاه و نیز علی اباد کتول، کردکوی، ازاد شهر و گنبد کاووس٢ دستگاه راه اندازی کرده است.

شهرام عالی پور شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در کرج در تشریح فعالیت های بانک شهر در تعطیلات نوروز امسال افزود: کارکنان این بانک از روز ٢٩ اسفند ٩٤ و در سراسر کشور تا پایان تعطیلات نوروزی در آماده باش کامل بوده و خدمات دهی در طول تعطیلات را از طریق پیشخوان های شهر نت ارایه کرده اند.

وی یادآور شد: سرپرستی بانک شهر با دارا بودن ٧ پیشخوان در شهرهای استان البرز واقع در مناطق، چهار راه طالقانی، میدان نبوت، زیر پل ازادگان، ششم رجایی شهر و ١٣ رجایی شهر کرج ، منظریه و فلکه 5 فردیس و ٤ پیشخوان دیگر در محمد شهر، مشکین دشت، هشتگرد و نظر اباد با تمام ظرفیت و هر کدام با ٢ راهبر، هر روزه تا ساعت ٢٤ فعال بوده و به شهروندان و مسافران نوروزی خدمات ارایه می کنند.

رییس منطقه پنج بانک شهر تاکید کرد: قابل توجه اینکه کارکنان و تجهیزات بانک شهر از چنان آمادگی برخوردار بوده است که هیچیک از سامانه های این بانک تا امروز حتی یک دقیقه نیز متوقف نشده و خدمات بانکی را به نحو مطلوب به مشتریان ارایه کرده است.

عالی پور ادامه داد: برای ارایه خدمات هرچه بیشتر و بهتر به عموم مردم، در هر سامانه پیشخوان یک دستگاه خودپرداز، یک دستگاه صدور کارت هدیه با متن دلخواه، یک دستگاه خود دریافت ٢ منظوره که قابلیت پرداخت دارد و در برخی نیز یک دستگاه خودپرداز دیگر اضافه شده است.

وی گفت: در پیشخوان واقع در ازادگان کرج یک دستگاه VTM (خودبانک) که به شکل آنی افتتاح حساب، صدور کارت نقدی، پرداخت اقساط، ارسال حواله ساتنا و پایا، صدور ضمانتنامه بانکی، دریافت صورتحساب و چندین قابلیت دیگر را دارد، راه اندازی شده و هر روز تا ساعت ٢ بامداد به مراجعان خدمات دهی می کند.

عالی پور، فعالیتهای بانک شهر در تعطیلات نوروزی امسال را شروعی تازه، متناسب و تعیین کننده در بانک داری الکترونیک توصیف کرد و افزود: تحقق بانکداری الکترونیک یکی از هدفهای جهادی و اولویتهای مدیرعامل بانک شهر دکتر پورزرندی به شمار می رود و فعالیت های این بانک در سال جاری می تواند افق روشنی را برای کل سیستم بانکداری و حرکت در جهت بانکداری الکترونیک در کشور ایجاد کند.

رییس منطقه پنج بانک شهر، ارایه خدمت به مردم در تمامی روزها و در تمامی ساعات را از افتخارات این بانک دانست و خاطرنشان کرد: درحالی که خودپرداز برخی بانکها در طول این ایام دچار وقفه شده، بانک شهر با وجود حجم و تراکم شمار پیشخوانهای خود در نقاط مختلف استانهای مازندران، گلستان و البرز، تاکنون به همت کارکنان شریف و زحمتکش لحظه ای از ارایه خدمت باز نایستاده و انبوه مراجعان نه تنها افتخار که مسوولیت این بانک را مضاعف تر و سنگین تر می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار