در حالیکه به رسم هر ساله در نوروز، کشور در تعطیلات یک هفته ای فرو می رود، بانک شهر با تمهیدات در نظر گرفته امسال را بدون حتی یک روز تعطیلی پشت سر گذاشته است.
کد خبر: ۲۰۳۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲ 29 March 2016

در بازیدهای میدانی صورت گرفته در ایام نخست سال نو و تعطیلات رسمی، تقریبا به غیر از شعب کشیک برخی بانکها، تنها بانک شهر در استان خوزستان بود که با تمهیدات و برنامه ریزی های انجام داده، موفق شد، خدماتی بدون وقفه و ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی را به مشتریان و سایر مردم و مسافرا ارائه دهد و می توان در این خصوص به این بانک نمره قبولی داد.

براساس بررسی های میدانی در  استان خوزستان در ایام تعطیلات نوروز بانک شهر از طریق پیشخوان های شهرنت خدمات بانکداری را به صورت الکترونیکی و به صورت ۲۴ ساعته ارائه کرد. این خدمات شامل افتتاح حساب و صدور کارت، صدور کارت هدیه و سایر خدمات بوده است.

رضایت راهیان نور هم یکی از دیگر از اهداف مورد نظر بانک شهر بود که به خصوص در شهرهایی که محل تردد این عزیزان بود، خدمات شبانه روزی و بی وقفه ای صورت گرفت تا آنها علاوه بر بهره مندی از برکات معنوی این سفر، بدون دغدغه سفر خود را انجام دهند.

همچنین بر اساس بررسی های به عمل آمده در این مدت، مدیران کشوری و استانی بانک شهر به منظور نظارت بر ارائه خدمات مطلوب به مردم در محل کار حضور داشته و به رفع مشکلات احتمالی پرداختند.

خودپردازهای بانک شهر در سراسر استان به طور مستمر فعال بودند و سقف برداشت خودپردازهای این بانک در طول این ایام به مبلغ پنج میلیون ریال افزایش یافت که این کار نوعی رضایتمندی برای مردم ایجاده کرد. افزایش برداشت به خصوص در شهرهایی مثل آبادان و خرمشهر که مردم و مسافران در این دو شهر خرید زیادی انجام می دهند، بیشتر مشهود بود.

 بانک شهر از ابتدای تعطیلات نوروزی و با شعار «ایران یک شهر دارد» حرکت شتابنده ای را در عرصه بانکداری آغاز کرد که در راستای نام گذاری سال جدید (اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل) توسط مقام معظم رهبری، آنها در اقدام و عمل نشان دادند اهل انجام کار و تلاش شبانه روزی آن هم نه در حد شعار و ارائه برنامه صرف غیرعملیاتی هستند.

بانک شهر در تعطیلات نوروز علاوه بر معرفی شعب کشیک، به صورت شبانه روزی از طریق پیشخوان های شهرنت نیز در سراسر کشور به ارائه خدمات می پردازد.

پیشخوان های شهرنت بانک شهر، در دو قالب به صورت ۲۴ساعته و برخی نیز تنها تا ساعت ۲۴، همه روزه امکان دریافت خدماتی از قبیل برقراری ارتباط با همکاران بانک در شعبه مجازی از طریق دستگاه خودبانک( VTM)، افتتاح حساب، صدور آنی کارت هدیه، استفاده از خدمات دستگاه های خودپرداز و خوددریافت و ... را فراهم کرده است.

معرفی شعبه ۲۴ ساعته بانک شهر

با تبدیل شدن ابزار فیزیکی به ابزار مجازی، مشتری در حال انتخاب سرویس های مبتنی بر این فضاست. ما امروزه شاهدیم که مشتریان تمایل دارند در هر لحظه، فرصت انجام عملیات بانکی خود را داشته باشند و کشاندن افراد حاضر در دنیای مجازی به شعب، کار دشواری است.

در حالی‌ که بیشتر مشتریان با حذف کامل شعبه‌های فیزیکی موافق نیستند، شرایطی ایجاد شد تا نسلی دیگر از دستاوردهای بانکداری الکترونیک معرفی شود. ورود دستگاهی به نام VTM)Virtual Teller Machine) در دنیای امروز بانکداری، نسل دیگری از خدمات نوین بانکی به مشتریان بود که بر اساس آن می‌توان کانالی در اختیار بانک گذاشت که به‌ نوعی بسیاری از تراکنش‌های حضوری را تبدیل به نیمه‌حضوری کند.

بانک شهر با راه‌ اندازی پیشخوان‌های شهرنت که قابلیت ارائه همه خدمات بانکی را به صورت ۲۴ساعته دارد، نخستین بانکی بود که برای نخستین بار در ایران، معرف این دستگاه‌‌ها با عنوان «خودبانک» شد.

از طریق دستگاه خودبانک(VTM) در پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر، این امکان میسر می شود تا مشتری به صورت آنلاین با رئیس شعبه مجازی در ارتباط باشد و درخواست‌های بانکی خود را به صورت غیرحضوری انجام دهد که این قابلیت برای نخستین بار است که در شبکه بانکی کشور رونمایی شده است.

افتتاح حساب و صدور کارت نقدی، انتقال وجه بین سپرده ها و انتقال وجه بانکی، اعلام مفقودی و مسدودی کارت، صدور اینترنتی کارت هدیه، پرداخت اقساط تسهیلات بانک شهر، مسدود کردن اینترنت بانک و همراه بانک، انتقال وجه ساتنا، انتقال وجه پایا، صدور گواهی تمکن مالی، صورتحساب فارسی و لاتین و صدور ضمانتنامه بانکی، صدور واحدهای سرمایه گذاری آرمان شهر از جمله امکانات این شعبه تمام وقت است.

تاریخچه بانک شهر

سال۸۷ موسسه مالی و اعتباری شهر با مجوز بانک مرکزی و با سهام‌داری شهرداری‌های تهران و سایر کلانشهرهای کشور، با سرمایه ای معادل یک هزار و پانصد میلیارد ریال تاسیس و فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد و بدین ترتیب شهرداری ها، چهره ‌نوینی به خود گرفتند.

تأمین نیاز شهرداری ها به اعتبارات کلان، تأمین نقدینگی و سرمایه و پوشش هزینهها و مخارج شهر در راستای تحقق توسعه شهری و تجربه خودکفایی، انگیزه‌ اصلی برای برداشتن این گام بزرگ بود.

از سوی دیگر تأثیر و کارآمدی این موسسه برحوزه عملکرد شهرداری‌ها و نیاز روزافزون به آسان شدن و بهره‌برداری از سایر ظرفیت‌ها و خدمات مالی و اعتباری و گسترش دایره مشتریان داخلی و خارجی همزمان با پیگیری‌های فراوان مدیران ارشد شهرداری تهران و کلانشهرها و افزایش سرمایه توسط سهام‌داران تا سقف دو هزار میلیارد ریال، موجب شد بانک شهر در تاریخ ۲۱ بهمن سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را به عنوان یک بانک مستقل رسماً آغاز کند.

اکنون بانک شهر با دلسپاری به گوهر جاودان راستی و درستی به پشتوانه همیاری و همکاری شهروندان، هموطنان و سپرده‌گذاران و با شعار نوآوری در خدمت، نمادی روشن از آبادانی و مهرورزی و گواه داد و ستدی برازنده و سازگار با معیارهای جهانی است.

برچسب ها: بانک شهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار