همسر شهید شهریاری در جشن فناوری هسته ای
همسر شهید مجید شهریاری گفت: دانش بدون اقتدار به دست نمی‌آید و نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی که جوانان آینده‌ساز ایران هستند باید از آن محافظت کنند.
کد خبر: ۲۰۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰ 09 April 2015

 

به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از فارس، بهجت قاسمی در جشن بزرگ فناوری هسته‌ای در سالن شهید بهشتی مشهد با بیان اینکه هر ملتی که بتواند به دانش دست پیدا کند به اقتدار نیز رسیده است، اظهار کرد: دانش بدون اقتدار به دست نمی‌آید و نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی که جوانان آینده‌ساز ایران هستند باید از آن محافظت کنند.

وی با بیان اینکه دستاوردهای هر نسل به نسل بعدی منتقل می‌شود، تصریح کرد: در شرایط فعلی برای حفظ پیشرفت کشور باید آرمان‌ها هزینه شود و ما برای به‌دست آوردن این ارزش‌ها هزینه گران‌سنگی را پرداخت کردیم.

همسر شهید شهریاری ادامه داد: قطعا اگر عاشورایی نبود شیعه‌ای هم وجود نداشت و امروز برای برافراشتن پرچم سرفراز ایران اسلامی باید دانش و اقتدار کشور توسط نسل‌های جوان جامعه حفظ و به نسل بعدی منتقل شود.

وی با اشاره به اینکه زندگی با شهید شهریاری سراسر با محبت و عشق بود، افزود: ما می‌دانیم منافقان همواره در پی ترور دانشمندان هسته‌ای ایرانی هستند زیرا آنها نمی‌خواهند که ملت ایران از دانش و اقتدار برخوردار باشد.

 

بیشتر بخوانید:
 
زیارت عاشورا
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار