اختلاف نظر خلبان و سركشیك:
خلبان پرواز ۴۸۳ مشهد - یزد شركت هواپیمایی ایران ایرتور جمعه شب به دلیل اختلاف نظر با سركشیك این شركت، مسافران را پیاده كرد و پرواز با حدود دو ساعت تاخیر انجام شد.
کد خبر: ۲۱۷۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸ 23 April 2016
ببه گزارش «تابناک یزد»،رخی مسافران پرواز مشهد - یزدگفتند: خلبان این پرواز آنان را حین سوار شدن به هواپیما پیاده كرده و از سوار شدن مسافران ممانعت كرد.
به گفته آنان این پرواز كه قرار بود ساعت 19و 45 دقیقه از مشهد به مقصد یزد انجام شود ابتدا با یك ساعت تاخیر مبادرت به سوار كردن مسافر كرد و سپس به علت اختلاف نظر خلبان با سركشیك شركت هواپیمایی و بازگرداندن مسافران، سرانجام در ساعت 22 و 10 دقیقه انجام شد.
مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: پرواز مشهد - یزد شركت هواپیمایی ایران ایرتور كه قرار بود شب گذشته در ساعت 19:45 انجام شود به دلیل تاخیر ورود پرواز یزد به مشهد این شركت با تاخیر مواجه شد.
حسن جعفری افزود: هواپیمایی كه قرار بود پرواز مشهد - یزد را انجام دهد به جای ساعت 19:10 با تاخیر 40 دقیقه ای در ساعت 19:50 در مشهد به زمین نشست.
وی اظهار كرد: دفتر شركت هواپیمایی ایران ایرتور در فرودگاه مشهد نیز پرواز مشهد - یزد را با یك ساعت تاخیر به ساعت 20:45 موكول كرد.
وی گفت: خلبان هواپیما بعد از فرود با اطلاع از اعلام تاخیر یك ساعته زمان بازگشت، به این امر معترض و مدعی می شود با نیم ساعت تاخیر نیز می توان مهیای پرواز بعدی شد.
جعفری افزود: اختلاف نظر خلبان و سركشیك شركت هواپیمایی موجب شد خلبان، مسافران در حال سوار شدن به هواپیما را از روی پله ها برگرداند.
وی اظهار كرد: پس از مدتی با عذرخواهی سركشیك از خلبان و حل این اختلاف نظر، پرواز به جای 60 دقیقه تاخیر با 150 دقیقه تاخیر در ساعت 22:15 دقیقه انجام و عازم یزد شد.
به گزارش ایرنا،فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد روزانه به طور متوسط بین 160 تا 180 پرواز ورودی و خروجی دارد كه در ایام اوج مسافر به 220 تا 240 پرواز نیز می رسد.
این فرودگاه بعد از فرودگاه مهرآباد تهران، دومین فرودگاه پرتردد كشور است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار