در شب مبعث پیامبر(ص)؛
همزمان با شب بعثت رسول خاتم(ص) طی مراسمی با حضور رئیس سازمان سینمایی کشور، سالن سینمای تخصصی مدرسه اسلامی هنر در قم افتتاح و از مجید مجیدی تجلیل شد.
کد خبر: ۲۲۴۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸ 05 May 2016
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام سید محمدحسین نواب، مدیر مدرسه اسلامی هنر در مراسم افتتاح سالن سینمای تخصصی مدرسه اسلامی هنر در قم در سخنانی اظهار داشت: بررسی مسائل نظری هنر بدون شناخت و مواجهه مستقیم با هنر تحقق نخواهد یافت.

وی ابراز داشت: یکی از رسالت‌های مدرسه اسلامی هنر در واقع بررسی مسائل نظری مربوط به هنر و ارتباط آن با دین است که رهبر معظم انقلاب نیز در این زمینه تأکید کردند یکی از مهم‌ترین وظیفه‌های حوزه‌های علمیه مشخص نمودن تکلیف در زمینه مباحث نظری است.

مدیر مدرسه اسلامی هنر با اشاره به افتتاح سالن تخصصی سینمای این مرکز هنری افزود: طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه به دلیل شرایط اجتماعی که وجود دارد کمتر به سینما‌ها برای دیدن فیلم‌های روی پرده می‌روند.

 وی بیان داشت: تصمیم گرفته شد تا سالن اختصاصی برای نمایش فیلم‌های روز سینمای ایران برای طلبه‌های فاضل احداث شود تا آن‌ها بتوانند در فضای آرام فیلم‌ها را ببینم و نظرات و ایده‌های خود را مطرح کنند.

نواب بیان داشت: از هفته آینده فیلم‌های برگزیده سینمای ایران در این تالار به نمایش در خواهد درآمد.

در این مراسم همچنین از مجید مجیدی کارگردان برجسته سینمای کشور که آخرین ساخته وی فیلم محمد(ص) تجلیل بعمل آمده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار