مسئول برگزاری اجتماع عظیم منتظران مهدی(عج) گفت: اجتماع عظیم منتظران با برگزاری دعای ندبه در ساعت 8 صبح روز نیمه شعبان در عرصه میدان شهدای مشهد آغاز و با حرکت به سمت حرم رضوی ادامه می‌یابد.
کد خبر: ۲۲۹۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵ 14 May 2016

مسئول برگزاری اجتماع عظیم منتظران مهدی(عج) به خبرنگار تابناک رضوی اظهار کرد: طبق هماهنگی اولیه، حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی با حضور در اجتماع عظیم منتظران مشهد در میدان شهدای مشهد به ایراد سخن می‌پردازند.

اجتماع عظیم منتظران ظهور در میدان شهدای مشهد برگزار می‌شود


حاج غلامحسین صفایی با اشاره به جزئیات برگزاری این مراسم، گفت: این اجتماع دوم خردادماه همزمان با روز نیمه شعبان ساعت ۸ صبح در عرصه میدان شهدا با قرائت دعای ندبه و آل یاسین آغاز و با مداحی و مولودخوانی حاج احمد واعظی ، مهدی اکبری و کربلایی پیرزاد و تعدادی دیگر از ذاکران انقلابی ادامه می‌یابد.
وی با بیان اینکه سپس راهپیمایی منتظران ظهور با حرکت به سمت حرم مطهر رضوی و اجرای بخش دوم برنامه‌ها در حرم دنبال خواهد شد، اظهار کرد: آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد و نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به عنوان سخنران این آیین معنوی در نیمه شعبان در حرم مطهر رضوی هستند.
وی همچنین از هماهنگی پذیرایی صبحانه متبرک به همت آستان قدس رضوی و توزیع آن توسط خادمان امام هشتم(ع) پس از مراسم دعای ندبه در میدان شهدا خبر داد.
جانباز سردار حاج غلامحسین صفایی همچنین در این گفتگو جامعه امروز را آسیب دیده از غیبت حضرت حجت(ع) دانست و افزود: بندگی خدا، ظرافت و دقت های خاصی دارد و برای قرب به خدا باید تلاش کرد.
 وی افزود: هر کاری که می کنیم باید یک قدم به ظهور نزدیک شویم و بنابراین همه کارهایمان باید صبغه و رنگ الهی بگیرد و به فرموده یکی از بزرگان برای امام زمان(عج) نباید فقط  درصدی از توان را مصروف داشت بلکه با تمام قوا باید در خدمت ایشان و کوشا در امر ظهور عاجل حضرت باشیم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
صبغه صحیح است
به معنای رنگ
سبقه خطا است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار