فرماندار تربت جام گفت: مراکز آموزش عالی در مسایل فرهنگی و سیاسی باید اثر گذار باشند متاسفانه این نقص در دانشگاه‌های تربت جام مشهود است.
کد خبر: ۲۳۰۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵ 15 May 2016

 

به گزارش تابناك رضوی ، علي رستمی درمراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه عالی وحدت اظهار كرد: مسئولین و دانشجویان دانشگاه ها باید پر تحرک، آزاد اندیش و مطالبه گر باشند و در حوزه صنفی، اجتماعی، سیاسی فرهنگی مطالبه گر باشند.

 

وی با اشاره به اینکه دانشجویان قدر فرصت دانشجویی خود را بدانند که تکرار شدنی نیست خاطرنشان کرد: در حوزه مطالبه گری باید از دانشگاهیان با پرتحرکی و پویایی جدیدی شاهد باشیم که متاسفانه در مراکز آموزش عالی تربت جام این پویایی و تحرک وجود ندارد.

قائم مقام دانشگاه عالی وحدت تربت جام در ادامه مراسم گفت: با توجه به بحرانی شدن دشت تربت جام به لحاظ منابع آبی مجبوریم به سمت صنعتی شدن منطقه برویم.

سعید صباغیان افزود: زیرساختهای صنعتی شدن در منطقه فراهم شده است و بازار کار برای فارغ التحصیلان در بخش صنعت بوجود آمده است و برای اشتغال فارغ التحصیلان در بخش صنعت تفاهم نامه هایی با مراکز صنعتی بسته شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
حاجی فرماندار شعار نده . بگذارید طفلکی ها درسشان را بخوانند . اینقدر تحریکشان نکنید . تازه اگه حرف بزنن و مطالبه داشته باشند ،میشن ستاره دار و مورد دار و.... و شما حضرات معزز هم. همواره می خواین با این طرفندها این بیچاره ها رو شناسایی کنین و بدبختشون کنید .دست بردارین از این کلک و ترفندها...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار