در حالیکه اغلب مردم شهر شوش از عملکرد شهردار رضایت کاملی ندارند، شورای شهر شوش با طرح سوال از شهردار، وی را موظف به پاسخ‌گویی در صحن شورا کرده است.
کد خبر: ۲۳۰۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴ 16 May 2016

طرح سؤال از شهردار شوش که به امضای 7 نفر از اعضای شورای اسلامی شهر رسیده است به هیأت رئیسه شورا برای ابلاغ به شهرداری منتقل شد.

در این طرح، 10 سؤال وفق ماده 73 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور تنظیم‌ شده است و برابر قانون به شهردار ابلاغ تا نسبت به پاسخگویی آن در مهلت قانونی اقدام کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر شوش در این ارتباط اظهار کرد: به منظور اجرای عملی نظارت شورای اسلامی شهر بر شهردار شوش، بنابر ابهامات به وجود آمده در عملکرد شهردار، با اکثریت آراء اعضای شورای این شهر، 10 سؤال در حوزه‌های مختلف برای پاسخ‌گویی شهردار، تنظیم و تقدیم هیأت رئیسه شورا شده است.

سید حکیم موسوی ادامه داد: بر اساس قانون پس از وصول سئوالات اعضاء، شهردار موظف است در صحن شورا حاضر و به سؤالات اعضای شورا پاسخ دهد.

وی افزود: چنانچه شهردار نتواند اعضای شورا را با پاسخ‌های خود قانع کند، مجدداً شهردار در صحن شورا حاضر و به سؤالات مطرح شده سابق مجدداً پاسخ دهد که سرانجام پس از آن، برای ابقاء یا عدم ابقاء رأی‌گیری به‌عمل خواهد آمد.

بر اساس این گزارش، عملکرد شهرداری شوش در حوزه‌های خدمات‌شهری همواره با انتقاداتی رو‌به‌رو بوده است.

برخی‌ها شیوع بیماری سالک را نتیجه بی‌توجهی به وجود و جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در شهر شوش می‌دانند که در سنوات اخیر به‌عنوان یک چالش، خانواده‌های زیادی را درگیر خود کرده است.

منبع: فارس
برچسب ها: شوش ، شورای شهر شوش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار