دريغ از يك پيام تبريك به تيمی که بدون اما و اگر در فوتبال کشور باقی ماند
رقابتهاي ليگ برتر فوتبال كشور در حالي هفته گذشته به پايان رسيد كه نمايندگان خراسان رضوي يعني تيم هاي پديده و سياه جامگان توانستند سهميه خود را در اين مسابقات حفظ كنند.
کد خبر: ۲۳۰۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲ 16 May 2016
به گزارش تابناک رضوی، در هفته پاياني اين مسابقات تيم سياه جامگان كه با نتايج ضعيف خود در طول كل فصل در خطر سقوط قرار داشت بايد در بازي مقابل ملوان اين تيم را با دوگل شكست ميداد تا بتواند در مسابقات باقي بماند كه البته اين اتفاق هم روي داد و اين تيم با حمايت هواداران مشهدي توانست با دوگل پيروز مسابقه شود و دل هواداران را شاد كند كه دومين سهميه ليگ برتري استان را به سختي نگه داشتند.

« پديده » بچه سر راهی نیست!؟

فوتبال خراسان در هفته پاياني مسابقات اما شاهد حمايت نه تنها هواداران بود بلكه بالاخره بعد از سالها همه مسئولان شهري و استاني نيز پاي كار آمدند  تا اين تيم در مسابقات باقي بماند كاري كه به هيچ عنوان در مشهد سابقه نداشت!
بعد از آن هم سيل پيام هاي تبريك به سمت باشگاه سياه جامگان سراريز شد و حتي شهردار مشهد هم جلسه اي را با اعضا اين باشگاه برگزار كرد و از آنها تقدير كرد! که البته به جای خود مغتنم است و ستودنی که امیدواریم مستمر و توام با انصاف و رویکردی جدی باشد.
اما نكته اي كه در اين ميان مغفول باقي ماند كار بزرگ ديگر نماينده فوتبال خراسان رضوي يعني پديده بود. تيمي كه با مشكلات بسيار زياد مالي دست و پنجه نرم مي كرد در پايان فصل با شكست سپاهان توانست با ٣٩ امتياز بالاتر از تيم هاي متمولي همچون فولاد خوزستان و سپاهان و انجام بازي هاي درخشان وچشم نواز در رده دهم قرار بگيرد اما دريغ از يك پيام تبريك به اين تيم!
اينكه تيم سياه جامگان توانست خودش را درليگ برتر نگه دارد قطعا كار بزرگي بوده است اما مهم تر از اين تيم پديده خراسان بود كه درميان بي توجهي مسئولين توانست خودش را در فصل سخت ليگ برتر درميانه هاي جدول نگه دارد.
روي سخن ما در اين گفتار با شخص جناب استاندار خراسان رضوي و شهردار مشهد است كه بايد به اين تيم هم همچون سياه جامگان نگاه عادلانه اي داشته باشند نه اينكه همچون بچه سرراهي به آن توجه داشته باشند. با اينكه كمي دير شده است اما ماهي را هر وقت از آب بگيريد تازه است و شهردار و استاندار بعد از اين همه تقدير و تشكر از سياه جامگان حالا  بد نيست تا از تيم پديده هم كه نماينده فوتبال خراسان است ونتايج بهتري گرفت و هزينه اي براي استان برجا نگذاشت نيز تقديري داشته باشند.
در اين ميان بي تفاوتي صبوريان مديركل ورزش و جوانان خراسان رضوي نيز كم اهميت نيست و بايد به ايشان هم بگوييم كه نگاهش به دو نماينده استان را عادلانه كند و حداقل براي خسته نباشيد به اين تيم هم آستين هايش را بالا بزند.
قطعا نگاه مطالبه گرانه صبوريان بايد براي تمامي تيم هاي ورزشي باشد نه اينكه فقط به يك تيم نگاه ويژه داشته باشند.
نمايندگان مجلس خراسان رضوي هم كه در هفته آخر خود را به ورزشگاه رساندند بايد اين را بدانند كه آنها نماينده همه مردم هستند نه تنها يك تيم خاص كه نماينده ولي فَقِيه وامام جمعه محترم  مشهد بارها بر سر تغيير نامش تذكرهاي جدي داده بودند.
در عين حال ما به خاطر نتايج خوب تيم پديده خراسان كلاه از سر بر مي داريم و به احترام اين تيم ايستاده برايشان كف مي زنيم تا شايد مسئولان شهري و استاني هم براي تشكر از اين تيم و شادي دل مردم بزرگ خراسان كاري انجام دهند!
قطعا فوتبال خراسان رضوي با همدلي مسئولان و كمك هاي آنان مي تواند شاهد شكوفايي بيشتري شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
واقعا تیم پدیده خیلی خوب اداره شد و نتایج خوبی گرفت.ازتوجه تابناک ممنونم .
من به عنوان طرفدار این تیم بی ادعا وخصوصی خراسانی ازتمام بازیکنان و مسئولانش .مخصوصا آقای مهاجری،وطن خواه وسرآسیابی تشکر میکنم .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار