بازهم هواپیمائی تابان
صبح امروز، یک فروند هواپيماي بوئينگ متعلق به شرکت هواپیمایی تابان كه از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد عازم تبریز بود، به دلیل نقص فنی، پس از یک ساعت پرواز پر استرس به فرودگاه ‌مبدا بازگشت.
کد خبر: ۲۳۰۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹ 16 May 2016
به گزارش تابناک رضوی، پرواز شماره 6289 هواپیمایی تابان، مسیر مشهد – تبریز، صبح امروز به دلیل نقص فنی، پس از یک ساعت پرواز پر استرس در فرودگاه مبدأ به زمین نشست.

به گفته مسافران حاضر در اين پرواز، هواپيماي مذكور از ابتداي تيكاف از فرودگاه مشهد داراي سر و صداي نامتعارف زيادي بود، بطوريكه برخی از مسافران با اعلام نگرانی، نسبت به شرایط موجود با يكديگر مشغول صحبت بودند.

پس از طي مسافتي يك ساعته و با اعلام رسمي كاپيتان اين پرواز مبني بر بازگشت به فرودگاه شهيد هاشمي نژاد مشهد، موجي از نگراني و اضطراب در بين مسافران به راه افتاد.

یکی از مسافران اين پرواز طي تماسي تلفني با خبرنگار تابناك رضوي گفت: علي رغم گذشت 45 دقيقه از فرود هواپيما در فرودگاه مبدا، هنوز منتظر اجازه خروج از داخل هواپيما هستيم.

در صدد انجام پروازهايي امن برای مسافران هستيم!

در همين باره فروغ جعفرزاده مدیر روابط عمومی هواپیمایی تابان در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن اعلام این خبر که چند تیم كارشناسي زبده در حال رفع نقص فنی اين هواپیما هستند، اظها كرد: در صدد انجام پروازهايي امن برای مسافران هستيم.

به گفته جعفرزاده، مشخص نیست نقص فنی این پرواز تا چه زمانی رفع ‌شود ‌و فعلاً این هواپیما در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد ماندگار است.

شایان ذکر است؛ بنابر مشاهدات ميداني خبرنگار تابناك رضوي در فرودگاه شهید هاشمی نژاد، پرواز مشهد – ساری این شرکت نيز صبح امروز بدلیل نامعلومی لغو شده است.


برچسب ها: تابان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار