به همت دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در خراسان رضوی صورت گرفت؛
سامانه ثبت اطلاعات اشخاص و مجموعه های فعال در فضای مجازی خراسان رضوی با رویکرد ساماندهی به خدمات و افزایش بهره وری فعالیت های استاندارد در این فضا توسط دفتر استانی سازمان سراج به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۲۳۱۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵ 17 May 2016
به گزارش تابناک رضوی، اولین سامانه ثبت اطلاعات اشخاص و مجموعه های فعال فضای مجازی خراسان رضوی به همت دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در آخرین روز های اردیبهشت ماه 1395راه اندازی شد. این سامانه که از طریق لینک http://razaviseraj.ir قابل دسترسی می باشد در راستای شناسایی و استفاده از ظرفیت های سایبری خراسان رضوی به بهره برداری رسیده است.
با درج مشخصات و تکمیل ثبت نام در این سامانه، هر یک از فعالان فرصت استفاده از خدمات سازمان سراج را در معرفی فعالیت ها و محصولات استاندارد خود به متقاضیان داخل و خارج استان خواهند یافت.
ایده ی شناسایی و حذف موقعیت های موازی کاهنده از اقدامات و فعالیت های مرتبط با فضای مجازی استان، مقوم اصلی در طراحی و راه اندازی این سامانه بوده است.
 

برچسب ها: فضای مجازی ، سامانه
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
این دوستان تاکنون کارهای موازی رو حذف نکردند که هیچ؛ رصد میکنند ببینند کی چی کار میکنه اونا هم دقیقا همون کار رو با بودجه و تبلیغات بیشتر و البته تاثیرپذیری کمتر انجام میدهند.
مثلا ما سالی یکبار نمایشگاه رسانه های دیجیتال داریم. دوستان هم چندسالی به صورت موازی نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب رو راه انداختن و هی اصرار دارند که تولید کننده های انقلابی رو از بدنه جامعه جدا کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار