آیت الله علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد:
نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر بر تمام حرکت مدیریتی کشور واقعاً خود را مرید امام زمان (عج) بدانند.
کد خبر: ۲۳۲۷۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴ 20 May 2016

به گزارش تابناک رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز"31 اردیبهشت ماه" در خطبه های نماز جمعه مشهد، با اشاره به ایام شعبانیه، اظهار کرد: انتظار فرج به این معنا نیست که بنشینیم یک گوشه و فقط انتظار بکشیم. انتظار یعنی به دنبال صاحب‌الزمان (عج) راه بیفتیم.


وی افزود: انقلاب برای رساندن جامعه به ظهور و فرج صاحب‌الزمان (عج) است. از همین رو امام خطاب به مسئولان می‌فرمایند: "انقلاب ما محدود به ایران نیست. انقلاب مردم ایران نقطه و شروع انقلاب جهان اسلام به پرچم‌داری حضرت حجت (عج) است."

آیت الله علم الهدی ادامه داد: این واقعیت را همه باید بدانند که انقلاب اسلامی ایران برای این نبود که یک عده وزیر و وکیل نباشند و یک عده دیگر وزیر و وکیل شوند. انقلاب برای رساندن جامعه به ظهور و فرج صاحب‌الزمان (عج) است.

هدف خارجی ها اقتصاد مقاومتی ما است/نمایندگان مجلس خود را مرید امام زمان (عج) بدانند

هدف شرکت های خارجی، اقتصاد مقاومتی ما است
وی در بخش دیگری از سخنان خود به تردد گروههای اقتصادی غربی در کشور اشاره کرد و گفت: امروزه دستگاه‌های تولیدی کشور ما "خوابیده" و کارگران "بیکار" شده‌اند.
امام جمعه مشهد ادامه داد: به محض آنکه مقداری از دروازه مملکت بر روی غربی ها باز شد صدها شرکت خارجی آمدند و هدف آنان اقتصاد مقاومتی ما است.
وی با انتقاد از حضور یک شرکت مدلینگ ایتالیایی در کشور افزود: ورود این جریان مدلینگ ضد فرهنگی در کشور نیز به این نقطه منتهی شده که ظرف دو ماه شرکت‌های مد و پوشش در تمام کشور فراگیر شده‌اند.

آیت الله علم الهدی گفت: این شرکت ظرف این دو ماه فروشگاه‌های متفاوت و مختلفی را در کشور ایجاد کرده است. برگزاری مراسم‌های مدلینگ نظیر شو لباس در ایران و جشنواره زن شایسته ایرانی در کشورهای دیگر از فعالیت‌های این شرکت است. این شرکت همچنین استودیوهای زیرزمینی موسیقی نیز به وجود آورده است و در پوشش پایگاه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار نیز با قدرت در حال فعالیت است. اینها در حالی است که این شرکت تنها دو ماه است که پایش به این مملکت باز شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر بر تمام حرکت مدیریتی کشور واقعاً خود را مرید امام زمان (عج) بدانند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار