مدیرعامل بیمارستان رضوی گفت: ۷ بيمار صعب العلاج و بي بضاعت در نخستین کنگره بین المللی سرطان در بیمارستان رضوی،با موفقيت جراحي شدند.
کد خبر: ۲۳۳۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶ 21 May 2016
به گزارش تابناك رضوي، سعید هاشم زاده مدیرعامل بیمارستان رضوی گفت: در نخستین کنگره بین المللی سرطان در بیمارستان رضوی،۱۰ بیمار بی بضاعت مبتلا به تومور مغزی توسط تیم پزشکان ایرانی تحت عمل قرار خواهند گرفت که تاکنون ۷ عمل جراحی با موفقیت انجام شده است.
وي افزود: از آغاز نخستین کنگره بین المللی سرطان در بیمارستان رضوی، بالغ بر 450 بیمار توسط کادر پزشکی کنگره ویزیت شده اند که از این تعداد،۷ بیمار بی بضاعت، نیاز به عمل جراحی داشتند که به صورت رایگان تحت عمل قرار گرفتند.
مدیر عامل بیمارستان رضوی تصریح کرد: سه بیمار دیگر نیز ظرف 48 ساعت آینده در بیمارستان فوق تخصصی رضوی عمل می‌شوند.
هاشم زاده تاکید کرد: سایر افراد بی بضاعت و محروم که نیاز به عمل جراحی ندارند، از سایر اقدامات درمانی به صورت رایگان بهره مند خواهند شد.
وی افزود: در عمل جراحی این بیماران برای نخستین بار در کشور از تکنیک جدید جراحی« 5ALA» استفاده شده است و امروز شاهد عمل موفقیت آمیز یک بیمار دیگر بودیم.
مدیرعامل بیمارستان رضوی افزود: در این روش ماده دارویی به بیمار تزریق می‌شود که به سلول‌های خاکستری مغز یکرنگ پذیری خاصی می‌بخشد و در حین عمل تومورهای مغزی راحت تر تشخیص داده شده و مورد جراحی قرار می‌گیرد.

هاشم‌زاده تاکید کرد: با این روش جدید، حین عمل جراحی آسیب کمتری به اندام دیگر بدن بیمار وارد می‌شود.
مدیرعامل بیمارستان رضوی ادامه داد: برای این تکنیک نیاز به تجهیزات خاص پزشکی و دارویی است که بیمارستان رضوی، این تجهیزات را در اختیار دارد.

منبع:آستان نيوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار