اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با صدور اخطاریه ای، از احتمال ایجاد روان آب، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۲۳۳۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵ 22 May 2016
به گزارش تابناک رضوی، در این اخطاریه که پیرو اطلاعیه شماره 10 اداره کل هواشناسی خراسان رضوی به تاریخ  31/02/ 95 منتشر شد، آمده است :
احتراما؛ به استحضار می‌رساند نقشه ها و مدل های هواشناسی بیانگر ادامه وقوع بارش ها به شکل رگباری توام با رعدوبرق و بارش تگرگ در غالب نقاط استان از عصر امروز (01/03/95) و طی فردا (02/03/95) می باشد که با توجه به رگباری بودن بارش ها احتمال ایجاد روان آب، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها در سطح استان وجود دارد.
لازم به ذکر است طی فعالیت این سیستم وزش باد در سطح استان گاها شدید که در برخی از نقاط بویژه نوار شرقی همراه با گردوخاک پیش بینی می شود.لذا جهت جلوگیری از خسارات احتمالی ناشی از شرایط مخرب جوی دستورات لازم را مبذول فرمایید.

گفتنی است؛ در اطلاعیه شماره 10 اداره کل هواشناسی خراسان رضوی نیز با استناد به نقشه ها و مدل های هواشناسی، گسترش و تقویت سامانه ناپایدار جوی همراه با افزایش گرادیان فشار هوا در سطح استان پیش بینی شده بود. وزش باد نسبتاً شدید همراه با گرد و خاک و بارش های رگباری توأم با رعد و برق و همچنین بارش تگرگ با احتمال ایجاد روان آب و وقوع آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها در سطح استان از دیگر پیش بینی های این اداره بود.
برچسب ها: سیلاب ، آبگرفتگی ، بارندگی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار