فرمانده انتظامی سبزوار با اشاره به انهدام باند سرقت‌های خیابانی در سبزوار گفت: این باند ۱۸ نفره در مدت فعالیت خود در مجموع مرتکب ۲۸ فقره انواع سرقت شده بود.
کد خبر: ۲۳۴۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹ 24 May 2016

به گزارش تابناك رضوي، سرهنگ سید محمد هاشم زاده هاشمی اظهار كرد: در چهار عملیات پلیسی جداگانه چند باند سرقت، فروش طلای غیر مجاز،کیف قاپ و وارد کنندگان کالای قاچاق در شهرستان سبزوار شناسایی و منهدم شدند.

وی با اشاره به کشف 480 میلیون ریال کالای قاچاق توسط عوامل انتظامی این شهرستان افزود: این میزان کالای قاچاق از چهار دستگاه اتوبوس کشف و ضبط شد.

هاشم زاده هاشمی ادامه داد: این کالاهای قاچاق شامل 10 هزار و 138 مورد انواع لوازم آرایشی بهداشتی، داروهای غیر مجاز،کفش و لوازم خانگی، اسانس‌های غیر مجاز برای نوشیدنی و...بوده است.

وی افزود: در همین راستا اتوبوس‌های حامل این کالاهای قاچاق توقیف و متهمین آن با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

هاشم زاده هاشمی با اشاره به انهدام باند بدل اندازی طلای تقلبی در سبزوار نیز گفت: همزمان با اطلاع طلافروشان و مردم مبینی بر خرید و فروش طلای تقلبی در بازار تیمی از کارگاهان مامور به شناسایی این باند شدند.

وی با بیان اینکه پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و امنیتی و شناسایی اعضاء باند در عرض چند ساعت خاطرنشان کرد: اعضاء این باند اعضاء یک خانواده بودند که با مراجعه به طلافروشی و ارائه فاکتورهای تقلبی و جعلی اقدام به خرید و فروش طلای تقلبی در بازار می‌کردند.

فرمانده انتظامی سبزوار گفت: پس از شناسایی متهمین این پرونده دستگیر و مبلغ 31 میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش طلای تقلبی و یک جفت گوشواره تقلبی نیز این افراد کشف و پس از سیر مراحل قضایی تحویل مقامات شدند.

هاشمی با اشاره به انهدام باند سرقت‌های خیابانی در سبزوار نیز گفت: این باند 18 نفره در مدت فعالیت خود در مجموع مرتکب 28 فقره انواع سرقت شده بود.

وی با اشاره افزود: اعضاء این باند در مدت 48 ساعت و با کار دقیق اطلاعاتی و امنیتی ماموران شناسایی و تحیل مقام قضایی شدند.

هاشم زاده هاشمی با اشاره به انهدام یک باند کیف قاپی در شهرستان خاطرنشان کرد: اعضاء این باند متشکل از خاله و خواهر زاده های کیف قاپ به نام های روح انگیز 40 ساله،زینب 30 ساله و زهرا 24 ساله بودند.

وی با بیان اینکه هریک از این افراد دارای سابقه سه تا 25 سرقت هستند یادآورشد: در زمان دستگیری از این باند مبلغ 33 میلیون ریال اسکناس و یک رشته گردنبند به ارزش 20 میلیون ریال کشف شد.

منبع: تسنيم


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار