پروژه‌های زیرساختی و محوری منطقه نمونه گردشگری هفت حوض در مراسمی با حضور شهردار، رئیس شورای شهر و جمعی از مدیران شهری به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۲۳۵۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵ 25 May 2016

به گزارش تابناك رضوي، در مراسمی که ظهر امروز با حضور سید صولت مرتضوی شهردار، محسن انتظاری هروی رئیس شورای شهر و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، پروژه‌های زیرساختی و محوری منطقه نمونه گردشگری هفت حوض به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت توسعه و عمران هفت حوض در این مراسم گفت: به منظور دسترسی مطلوب به این منطقه گردشگری، راه دسترسی از ابتدای راه روستایی به سمت مرکز بوستان در مسیر آیلند ورودی احداث شده است.

وی با بیان اینکه در عرصه‌های منابع طبیعی منطقه گردشگری هفت حوض درخت کاری شده است، افزود: در سال 87 با مصوبه هیئت دولت، بوستان هفت حوض مشهد به عنوان منطقه ملی گردشگری هفت حوض شناخته شد.

فرامرز زینل‌پور تصریح کرد: به دنبال مصوبه هیئت دولت و تصویب منطقه گردشگری هفت حوض، شرکت توسعه و عمران هفت با ترکیب سهام 90 درصد شهرداری و 10 درصد سهم موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداری‌های استان تشکیل شد.

وی از اخذ مجوز تاسیس منطقه گردشگری هفت حوض از سوی سازمان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در سال 93 خبر داد و گفت: تاکنون بیش از 420 هزار مترمکعب آب از سد طرق به هفت حوض انتقال داده شده و علاوه بر آن 5 هزار 120 کیلومتر اجرای خط آب اصلی و فرعی صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت توسعه و عمران هفت حوض افزود: با اقدامات صورت گرفته، 14 هزار نهال در منطقه هفت حوض کاشت شده و مجموع نهال‌های این منطقه به 30 هزار نهال افزایش یافته است.

منبع: فارس

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار