نخستین باشگاه ورزشی مسجدمحور در کانون فرهنگ هنری شهدای حیدری کاشمر افتتاح شد.
کد خبر: ۲۳۵۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲ 25 May 2016

به گزارش تابناك رضوي، امام جمعه کاشمر در آیین گشایش باشگاه ورزش‌های رزمی و بدنسازی شهدای حیدری این شهرستان گفت: همه امورات زندگی فردی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی باید با محوریت مسجد شکل بگیرد و خداوند متعال نیز مساجد را برای منافع مردم در نظر گرفته است.

حجت‌الاسلام سیدقاسم یعقوبی با تأکید بر این که مساجد باید محور تمام فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی، دینی در امور فردی و اجتماعی انسان‌ها باشد اظهار كرد: قطعاً هر کار و اقدامی که با محوریت مسجد انجام شود موفقیت آمیز و تبدیل به حماسه می‌شود.

وی با بیان این که جامعه اسلامی تاکنون پیروزی‌های شگرفی از طریق مساجد بدست آورده است، خاطر نشان کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از همین مساجد آغاز شده است؛ لذا باید برای کسب موفقیت‌ها و برتری‌ها برنامه‌های را حول محور مساجد اجرایی کنیم.

امام جمعه کاشمر با اشاره به این که کانون‌های فرهنگی هنری مساجد امروز نقش پمپاژ کردن افکار انقلابی به جامعه را بر عهده دارند، یادآور شد: موفقیت‌هایی که در دوران هشت سال دفاع مقدس بدست آوردیم را مدیون مساجد در تربیت انسان‌های مؤمن و انقلابی هستیم؛ بنابر این اگر می‌خواهیم ادامه دهنده راه امام و شهدا باشیم باید پیوند خودمان را با مساجد مستحکم‌تر کنیم.

وی مساجد را مکانی برای حفظ و تربیت جوانان دانست و تصریح کرد: هر کاری که فساد بشر در آن نباشد مسجد می‌تواند او را در خودش جای دهد و امروز فعال شدن باشگاه ورزشی در این مسجد اقدامی ارزشمند و مفید برای جذب جوانان و نوجوانان است.

یعقوبی با تقدیر از توجه مسؤولان فرهنگی و ورزشی شهرستان و فراهم کردن زمینه برای فعالیت جوانان در این بخش‌ها با محوریت مساجد افزود: مساجد از ظرفیت بالا و مهمی برای حفاظت از آرمان‌ها برخوردار هستند و امیدواریم با فعال شدن این فضاها در سایر مساجد شهرستان، شاهد رشد و شکوفایی استعدادها و توانمندی جوانان نیز باشیم.

این گزارش حاکی است باشگاه ورزش‌های رزمی و بدنسازی شهدای حیدری کاشمر، نخستین باشگاه مسجد محور این شهرستان است که در طبقه فوقانی مسجد حیدری با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی امشب افتتاح شد.

منبع: فارس


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار