كارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: وزش باد به نسبت شدید تا شدید همراه با بارشهای رگباری تا روز جمعه در این استان ادامه دارد.
کد خبر: ۲۳۵۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 26 May 2016

به گزارش تابناك رضوي، مرتضی اثمری با بيان اين مطلب، اظهار كرد: وزش باد همراه با بارشهای رگباری از روز گذشته در خراسان رضوی آغاز شده و فردا ازشدت ناپایداریهای هوا در این استان کاهش می یابد.

وی بیان کرد: برای امروز و امشب افزایش ابرناکی، وزش باد به نسبت شدید تا شدید و در پاره ای نقاط همراه با گرد و خاک، بارش های رگباری توأم با رعد و برق و در نواحی مستعد بارش تگرگ در خراسان رضوی پیش بینی شده است.
كارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: شب گذشته وزش باد بیشتر شهرستان های خراسان رضوی را فرا گرفت که بیشترین وزش باد مربوط به سبزوار با سرعت 101 کیلومتر در ساعت بود.
اثمری افزود: همچنین در این مدت 12 شهرستان خراسان رضوی شاهد بارش باران بودند که بیشترین بارندگی در قوچان با حدود هفت میلی متر گزارش شده است.
وی با اشاره به افزایش تدریجی دما در خراسان رضوی طی روزهای آینده اظهار کرد: بیشینه دمای امروز مشهد 31 درجه سلیسوس می باشد.
كارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای هوای مشهد برای روزهای جمعه و شنبه نیز به ترتیب 32 و 33درجه سلسیوس یپش بینی شده است.
به گفته اثمري قوچان با دمای 9 درجه سلسیوس و سرخس با دما 39 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های خراسان رضوی در 24 ساعت گذشته بوده اند.

منبع: ايرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار