با حضور فرهنگیان منتخب از جهان اسلام روی می‌دهد؛
رییس امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی از برگزاری همایش نقش و جایگاه مشهد 2017 خبرداد.
کد خبر: ۲۳۶۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵ 27 May 2016
به گزارش خبرنگار تابناک رضوی ، دکترسید حسین مجتبوی، رییس امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی گفت: در همایشی با حضور مدعوینی ازکشورهای جهان اسلام، چگونگی تربیت معلم را د ردانشگاه فرهنگیان جهان اسلام بررسی می کنیم.

برگزاری همایش  نقش و جایگاه مشهد 2017

وی افزود: کارگروههای این همایش شکل گرفته است و با توجه به رسالتی که مشهد2017 دارد، در نظر داریم این همایش را با رویکرد کلی آشنایی با سیره  و منویات امام رضا(ع) اجرا کنیم.
مجتبوی گفت: سال گذشته همایش تعلیم و تربیت درفرهنگ رضوی که همایش دو سالانه ست  در دانشگاه فرهنگیان برگزارشد که دستاوردهای خوبی داشت.
رییس امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان گفت: فرهنگسازی درباره شعارسال، اقتصاد مقاومتی و اقتصاد و عمل ، مسولیت سنگینی را بر دوش معلمان می گذارد .
وی افزود: با توجه به اینکه دانشگاه فرهنگیان رسالت تربیت معلم و فرهنگسازی جامعه را برعهده دارد، سعی ما براین است که معلمان سفیر تحول و اجرایی شدن این فرهنگ باشند.
مجتبوی با بیان اینکه در سند تحول بنیادین ازاهداف عالی تربیت معلم، پرورش معلمان و دانش‌آموزان چند ساحتی است،گفت: درباره اجرایی شدن این شعار و نهادینه کردن این موضوع ، پس از مشورت و مباحث نظری، وارد فاز اجرایی شدیم و نحوه صحیح مصرف نان، آب، شکر و مواردی مشابه را از سلف سرویس های دانشگاه فرهنگیان از هفته آینده آغاز می کنیم، زیرا رفتار معلمان، الگوی عملی و رفتاری دانش آموزان  و جامعه خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار