پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در محل کمیته ملی المپیک و با حضور جمعی از مسئولان ورزش و قهرمانان به اهتزاز درآمد.
کد خبر: ۲۳۶۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶ 28 May 2016

 

به گزارش تابناك رضوي، این مراسم از سوی کمیته ملی المپیک و با توجه به نامگذاری کاروان اعزامی به بازیهای المپیک ریو به نام «کاروان امام رضا (ع)» برگزار شد.
 
در این مراسم با پخش صلوات خاصه امام رضا(ع) و قرائت تواشیح و شعرخوانی صابر خراسانی، پرچم متبرک بارگاه مطهر رضوی در فضای معنوی خاصی با حضور خادمین آستان مقدس حضرت رضا(ع) به اهتزاز درآمد.
 
در ابتدای مراسم کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک گفت: امیدواریم همچنان که قهرمانان ارزنده ورزش کشور در رقابت های برون مرزی توسلات خاصی به اهل بیت(ع) برای موفقیت دارند، ورزشکاران اعزامی به بازی های المپیک ریو بتوانند پس از ماه ها تمرین و تلاش شبانه روزی و برنامه ریزی تحت الطاف الهی، دعای خیر مردم و توجهات ائمه اطهار و به خصوص حضرت امام رضا(ع) پیام آور شادی برای ملت عزیزمان باشند.
 
وی ادامه داد: امید است بتوانیم ضمن حضور مقتدرانه در بازی های المپیک، انتظارات دولت و مردم عزیز را برآورده کنیم و با تبرک جستن از نام امام رضا(ع) مایه مباهات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.
 
شایان ذکر است در این مراسم که وزیر ورزش و جوانان و جمعی از قهرمانان ورزشی، مسئولان و مدیران ورزشی حضور داشتند، کیانوش رستمی ملی‌پوش وزنه برداری بیانیه ورزشکاران را قرائت کرد و حجت الاسلام و المسلمین راشد یزدی به ایراد سخنرانی پرداخت.
 
در پايان گفتني است، این پرچم قرار است تا پایان بازی‌های المپیک در محل کمیته ملی المپیک برافراشته باشد. همچنین پرچم گنبد امام هشتم مزین به نام مقدس امام رضا(ع) نیز همراه کاروان اعزامی ایران در ریو خواهد بود .
 
منبع: آستان نيوز

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار