رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای هوا در نواحی گرمسیر این استان طی روزهای آتی به 40 درجه سلسیوس و بالاتر افزایش می یابد.
کد خبر: ۲۳۶۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰ 28 May 2016

به گزارش تابناك رضوي، یحیی قاینی پور با بيان اين مطلب، اظهار كرد: افزایش تدریجی دما از دو روز گذشته در استان خراسان رضوی آغاز شده و تا روز دوشنبه هفته جاری ادامه دارد.

وی بیشینه دمای امروز مشهد را 33درجه سلسیوس عنوان و بيان كرد: بیشینه دمای مشهد برای روز یکشنبه 35درجه و برای روز دوشنبه 37درجه سلسیوس پیش بینی شده است.
رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر پایه این پیش بینی ها، کمینه دمای امشب در مشهد به 18 درجه سلسیوس و فردا شب به 19 درجه سلسیوس خواهد رسید.
قاینی پور افزود: وضعیت هوای استان در دو روز آینده پایدار خواهد بود اما از روز سه شنبه این هفته ناپایداری هایی در استان بروز خواهد کرد.
وی اظهار کرد: قوچان با دمای 10 درجه سلسیوس و بردسکن با دمای 37 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های خراسان رضوی در 24 ساعت گذشته بوده اند.
به گفته رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در این مدت بیشترین وزش باد در شهرستان نیشابور با سرعت 65 کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

منبع: ايرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار