دبیر نهضت مردمی پوسترهای انقلاب خبر داد:
دبیر نهضت مردمی پوسترهای انقلاب از فراخوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های نهضت مردمی پوسترهای انقلاب با عنوان «خط سرخ مدافعان حرم» خبر داد.
کد خبر: ۲۳۶۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹ 28 May 2016

به گزارش تابناك رضوي، محمد رضامیری با اشاره به اینکه نهضت پوسترهای انقلاب حرکتی مردمی است، اظهار کرد: این نهضت با زبان گرافیک در سطح کشور با همکاری ایده‌پردازان و طراحان گرافیک به معرفی ابعاد مختلف انقلاب به ویژه مدافعان حرم می‌پردازد.

وی فراخوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های نهضت مردمی پوسترهای انقلاب را با عنوان «خط سرخ مدافعان حرم» بیان کرد و افزود: کارگاه‌های این برنامه در مرکز شش استان کشور از جمله تهران، اصفهان، ساری، اهواز و زاهدان برگزار شده و در دو روز آینده یعنی 9 و 10 خرداد 95، مشهد میزبان برگزاری این کارگاه‌ها می‌شود.

دبیر نهضت مردمی پوسترهای انقلاب از عرضه محصولات این نهضت در قالب پوسترهای گرافیکی انقلاب در سراسر کشور در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این امر در فضای مجازی نیز برای دسترسی آسان‌تر مردم صورت می‌گیرد.

میری اضافه کرد: این امر حرکت بزرگی است چراکه فعالان فرهنگی در سازمان‌ها، ادارات دولتی و حتی بخش خصوصی که امکان قرار دادن این پوسترها در فضای فرهنگی را داشته باشد، می‌تواند در ارتقای توزیع پوسترهای انقلاب و معرفی بیشتر آن به شهروندان نقش مهمی ایفا کند.

وی مخاطب اصلی این محصولات را مردم دانست و یادآور شد: همه ایده پردازان و طراحان گرافیک که علاقه‌مند به همکاری در طراحی، ایده پردازی و توزیع این محصولات هستند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://postermovement.ir مراجعه کنند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار