مدیر فرهنگسرای شهر بهشت از برگزاری نخستین نشست نقد کتاب سال 95 در مجتمع فرهنگی گلستان کتاب با نقد و بررسی کتاب «رویای نیمه‌شب» تألیف حجت‌الاسلام مظفر سالاری خبر داد.
کد خبر: ۲۳۶۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵ 28 May 2016

به گزارش تابناك رضوي، مجید عسکری درباره سلسله نشست‌های نقد و بررسی کتاب در بازارچه کتاب گلستان مشهد که اخیراً به «مجتمع فرهنگی گلستان کتاب» تغییر نام داده است، گفت: نخستین جلسه نقد و بررسی کتاب در سال 95 را به نقد و بررسی کتاب «رویای نیمه‌شب» تألیف حجت‌الاسلام مظفر سالاری اختصاص داده‌ایم.

وی افزود: این نشست روز یکشنبه 9 خرداد ساعت 18 در تالار اندیشه مجتمع فرهنگی گلستان کتاب با حضور نویسنده، علیرضا مهرداد و محمدحسین جمالزاده منتقدین کتاب و دوستداران کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگسرای شهر بهشت با بیان اینکه این کتاب در چهارمین دور مسابقۀ کتاب‌خوانی «کتاب‌ و زندگی» معرفی شده است، اظهار كرد: جلسات نقد کتاب سال گذشته با ضبط رادیویی و پخش در برنامه «کوچه کتاب» همراه بود که امسال درباره رادیویی برگزار کردن این جلسات به قطعیت نرسیده‌ایم.

«رویای نیمه‌شب» رمان عاشقانه‌ای با زمینه مذهبی است که حکایت از دلدادگی جوانی پاک‌سیرت از اهل سنت به دختری شیعه‌مذهب دارد که در راه وصال با موانع و اتفاقاتی تلخ و شیرین مواجه می‌شود.

کتابستان معرفت این کتاب را که در کمتر از 2 سال به چاپ بیست و سوم رسیده است، در قطع رقعی و در 278 صفحه در سال جاری منتشر کرده است؛ چاپ نخست این کتاب در سال 93 منتشر شد.

این اثر فاخر موضوع وحدت بین مسلمین را با قلمی شیوا، شیرین و روان و با داستان‌پردازی که بن‌مایه آن واقعی است و در جلد دوم کتاب شریف عبقری الحسان صفحه 192 نقل گردیده، روایت می‌کند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار