معاون انجمن سینمای جوان دفتر مشهد از برگزاری دوره‌های آموزشی تعدادی از رشته‌های سینمایی در تابستان امسال در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۲۳۶۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰ 28 May 2016

به گزارش تابناك رضوي، سید وحید سید حسینی با اشاره به اینکه ثبت‌ نام آموزش دوره‌های تک‌درس همچون عکاسی، نورپردازی و کارگردانی توسط انجمن سینمای جوانان دفتر مشهد آغاز شده است، گفت: یکی از این دوره‌های آموزشی اصول نورپردازی و عکاسی پرتره است که با هدف یادگیری عکاسان و علاقه‌مندان به عکاسی برای بهره‌وری و استفاده صحیح از تجهیزات پیشرفته برگزار می‌شود.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در دوره آموزشی عکاسی نیازمند اطلاعات اولیه یا تجربه خاصی هستند؟ افزود: بله، به علت محتوای تخصصی این دوره، هنرجویان باید دوره آموزشی عکاسی پایه را در یکی از آموزشگاه‌ها یا مدارس هنری گذرانده باشند و استفاده از برخی نرم‌افزارهای کامپیوتری همچون فتوشاپ را تجربه کرده باشند.

معاون انجمن سینمای جوان دفتر مشهد برگزاری این دوره‌های آموزشی را همراه با ارائه گواهی‌نامه معتبر دانست و یادآور شد: علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره‌ها می‌توانند به نشانی مشهد، بوستان ملت، مجتمع فرهنگی هنری امام رضا (ع)، انجمن سینمای جوانان- دفتر مشهد به صورت حضوری مراجعه کنند یا از طریق شماره تلفن 051-36094039 تماس بگیرند.

سید حسینی با ابراز خرسندی در ارتباط با درخشش هنرمندان مشهدی در جشنواره‌های مختلف ملی کشور از ابتدای سال جدید تاکنون بیان کرد: امسال علاوه بر اینکه یکی از هنرمندان انجمن سینمای جوانان دفتر مشهد در بخش ادبیات کودک «جشنواره ادبی حیات» در دانشگاه تربیت مدرس شایسته تقدیر شناخته شد، سه فیلم از مستندهای سه‌دقیقه‌ای نوروز به مسابقه‌ای با این عنوان راه یافت و فیلم کوتاه «مات» نیز در جشنواره فیلم نهال نامزد دریافت جایزه در پنج بخش آن شده است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار