مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: با هدف خدمات رسانی بهتر به زائران و مجاوران قرار است امسال 10 بازار جدید به صورت مشارکتی با سرمایه گذاران در مشهد احداث شود.
کد خبر: ۲۳۶۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸ 28 May 2016

به گزارش تابناك رضوي، احمد محبی با بيان اين مطلب كه به علت هزینه های بالا و استفاده نا صحیح از پله برقی ها در پل های هوایی مشهد آسانسور جایگزین پله برقی می شود، اظهار كرد: از 122 پل هوایی در مشهد 31 پل مکانیزه و مجهز به آسانسور است که تا پایان امسال در 5 پل هوايي ديگر آسانسور نصب می شود.

وی با اشاره به اینکه 24 فروشگاه و بازار ارزاق عمومی ، میوه و تره بار در مشهد وجود دارد بيان كرد: با هدف خدمات رسانی بهتر به زائران و مجاوران قرار است امسال 10 بازار جدید به صورت مشارکتی با سرمایه گذاران در مشهد احداث شود.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری مشهد عنوان كرد: فروشگاه های شهرداری در سطح شهر مشهد به نام (شهرما) تغییر می کند و در مدت دو ماه کالاهای خارجی از این فروشگاه ها حذف خواهد شد.

محبی از احداث دو بازار جدید شهرما در مناطق شهرک مهرگان و بلوار توس مشهد تا دو روز دیگر خبر داد.

وی همچنین با اشاره به تدوین طرح تفصیلی تبلیغات محیطی شهر مشهد گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد وضعیت تابلوهای تبلیغاتی و تابلوهای واحد های صنفی شهر مشهد در قالب این طرح بررسی و ساماندهی می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
يكي از اين بازارها در منطقه شهرك شهيد رجايي احداث كنيد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار