کارشناس مطبوعات و تبلیغات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور از موافقت هیئت نظارت بر مطبوعات کشور با صدور مجوز دو هفته‌نامه «تقویم» و پایگاه خبری «نیشابور نیوز» خبر داد.
کد خبر: ۲۳۷۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶ 29 May 2016

به گزارش تابناك رضوي، نرجس مقدم پاشا از صدور مجوز یک دوهفته‌نامه و پایگاه خبری در شهرستان نیشابور خبر داد و گفت: جلسه هیئت نظارت بر مطبوعات کشور با تقاضای صدور مجوز دوهفته‌نامه «تقویم» و پایگاه خبری «نیشابور نیوز» موافقت کرد.

وی افزود: «تقویم» به صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی «حجت اله شریعتمداری» با گستره توزیع استان خراسان رضوی و پایگاه خبری «نیشابور نیوز» به صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی «پدرام حصار کوشکی» با گستره سراسری پروانه انتشار گرفتند.

کارشناس مطبوعات و تبلیغات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور موضوع دوهفته‌نامه و پایگاه خبری را اجتماعی، فرهنگی اعلام کرد و گفت: خوشبختانه مردم فرهنگ دوست نیشابور در تمامی زمینه‌های مذهبی، پزشکی، علمی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ورزشی نشریات را خریداری و یا در پایگاه‌های خبری مطالعه می‌کنند.

مقدم ابراز امیدواری کرد با انتشار این نشریه و پایگاه‌های خبری در سطح شهرستان و کشور ثمرات و خدمات فرهنگی شایانی به مردم صورت بگیرد و نام نیشابور بزرگ همواره در سطح کشور بیش‌ازپیش زبانزد خاص و عام شود.

منبع: روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان رضوي

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار