معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاداسلامی گفت: در آینده نزدیک پژوهشکده مرکزی دانشگاه افتتاح می‌شود و تمامی مراکز پژوهشی و آزمایشگاهی عضوی از این پژوهشگاه بزرگ خواهند بود.
کد خبر: ۲۳۷۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴ 29 May 2016

به گزارش تابناك رضوي، ابراهیم واشقانی فراهانی در چهاردهمین اجلاس معاونان پژوهش و فناوری واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور اظهار كرد: تاکید ما در حال حاضر بر داشتن برنامه جامع و کامل اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و اجرایی کردن این برنامه‌ها است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاداسلامی افزود: باید برنامه‌ها به صورت مدون و به شکل دستور کار سه ساله که کوتاه مدت و 5 ساله که میان مدت محسوب می‌شود شکل گیرد.

واشقانی در زمینه به کارگیری برنامه‌های طرح ریزی شده توسط اعضای هیئت علمی گفت: براساس همین برنامه‌های طراحی شده توسط هیئت های علمی دانشگاه‌ها، معاونان هم می‌توانند بودجه را به نحوه‌ای درست و بجا و به صورت کاربردی هزینه کنند.

وی با تاکید بر برنامه‌های جامع واحدهای استانی بیان کرد: هر یک از واحدهای استانی به صورت جداگانه باید برای خود برنامه‌ای جامع و کامل داشته باشند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی اظهار كرد: برنامه‌های واحدهای استانی باید با توجه به ظرفیت‌های واقعی، امکانات و شرایطی که در هر واحد وجود دارد طراحی و اجرا شود.

واشقانی از تشکیل پژوهشکده مرکزی دانشگاه آزاد خبر داد و افزود: در آینده نزدیک پژوهشکده مرکزی دانشگاه افتتاح می‌شود و تمامی مراکز پژوهشی و آزمایشگاهی عضوی از این پژوهشگاه بزرگ خواهند بود.

وی با تاکید بر ایجاد قطب‌های علمی هدفمند گفت: ایجاد قطب‌های علمی با توجه به ظرفیت‌های موجود و با هدف انجام یک پروژه کلان ملی در برنامه‌های آتی ما است که تمامی این قطب‌های پژوهشی باید ماموریت‌گرا و هدفمند باشند.

منبع: تسنيم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار