سرپرست اداره موسیقی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از لغو مجدد کنسرت شهرام ناظری، که قرار بود در نیشابور برگزار شود، خبر داد.
کد خبر: ۲۳۷۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹ 29 May 2016

به گزارش تابناك رضوي، محسن سمیع با اعلام اين خبر، گفت: این کنسرت قرار بود دهم و یازدهم ماه جاری در این شهر برگزار شود که با دستور دادستانی نیشابور لغو شد.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری این کنسرت موسیقی تلاش های بسیار زیادی انجام شد، تصریح کرد: شرایط لازم برای برگزاری این کنسرت موسیقی فراهم شده و فرماندار نیشابور نیز دستورهای لازم برای تامین امنیت این برنامه را صادر کرده بود اما به علت برخی مخالفت ها بار دیگر این کنسرت لغو شد.
سرپرست اداره موسیقی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به قول مساعدی که از طرف فرماندار نیشابور داده شده تلاش خواهد شد تا این کنسرت موسیقی بعد از ماه مبارک رمضان در این شهرستان برگزار شود.
کنسرت شهرام ناظری در حالی برای دوم در نیشابور لغو شده که این استاد موسیقی سنتی ایران در سالروز بزرگداشت عطار نیشابوری به اجرای زنده برنامه پرداخته بود.
بعد از آن اجرا درخواستی مبنی بر برگزاری کنسرت موسیقی به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ارائه شد که این درخواست بعد از موافقت فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانداری، با مخالفت دادستانی این شهرستان روبه رو شد.
بعد از این ماجرا مجموعه مدیریتی شهرستان پیگیر شدند تا پس از هماهنگی لازم مجوز این کنسرت در تاریخی دیگر صادر شود اما متاسفانه این بار نیز دادستانی این شهرستان اجازه برگزاری کنسرت موسیقی استاد شهرام ناظری را نداد.
جواد فرجی تهیه‌کننده‌ کنسرت شهرام ناظری در نیشابور نیز روز گذشته از لغو مجدد این کنسرت موسیقی در نیشابور خبر داده بود.

منبع: ايرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار