مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت در مشهد:
اکبر نعمت الهی معتقد است روابط عمومی ها باید بی توجهی و چاپلوسی را از سازمان ها دور، و تعلق خاطر را جایگزین آن کنند.
کد خبر: ۲۳۷۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱ 29 May 2016

به گزارش تابناک رضوی، دکتر اکبر نعمت الهی مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت در هشتمین نشست روسای روابط عمومی های این صنعت در مشهد، با اشاره به لزوم برقراری یک ارتباط دو سویه با مردم و مخاطبین بعنوان جزئی از کارکردهای روابط عمومی های سازمانی اظهار کرد: جامعه و مردم باید از حقوق خود مطلع شوند و این کار یکی از وظایف ذاتی روابط عمومی ها است.

تعلق خاطر را جایگزین چاپلوسی سازمانی کنیم

وی با اشاره به تلاش روابط عمومی ها در راستای افزایش نشاط اجتماعی، گفت: احترام و اخلاق بایستی سرلوحه کارهای ما باشد و نگذاریم روحیه خوب و شاداب ملت از بین برود.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت تاکید کرد: بایستی بی توجهی و چاپلوسی را از سازمان ها دور، و تعلق خاطر را جایگزین آن کنیم.

وی با بیان این که تقویت سازمان درونی صنعت نفت برای ارائه خدمات بهتر به جامعه ضروری است، تصریح کرد: شرایط کار و زندگی کارکنان صنعت نفت در بسیاری از مناطق عملیاتی نیازمند توجه و بهبود است و این گونه نیست که شرایط رفاهی آنها مطلوب باشد.


در زمینه ارتباط با رسانه ها باید بیشتر تلاش کنیم
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اهداف استراتژیک بایستی در چارچوب یک نگاه سیستماتیک باشد، خاطرنشان کرد: در زمینه ارتباط با رسانه ها بایستی بیشتر تلاش کنیم.
وی بر لزوم استفاده از فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی به منظور ارتقا کمیت و کیفیت اطلاع رسانی به عموم مردم در زمینه فعالیت ها و اقدامات خوب صنعت نفت و گاز تاکید کرد و گفت: انجام مطالعات اجتماعی و پژوهش از بخش های مهم روابط عمومی هاست و از طرف دیگر برقراری ارتباط با هنرمندان، نخبگان، روحانیون و ... موجب تسریع در تحقق اهداف روابط عمومی هاخواهد شد.

گفتنی است؛ هشتمین نشست روسای روابط عمومی صنعت نفت با عنوان "سلام هشتم"، به میزبانی شرکت گاز خراسان رضوی در روزهای هشتم و نهم خرداد ماه سال جاری در مشهد برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار