رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تهیه و ابلاغ نسخه جدید طرح ساماندهی مراکز درمانی نیروهای مسلح کشور در سال جاری، از بهره‌برداری بیمارستان جدید امام حسین(ع) در مشهد در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۲۴۱۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲ 06 June 2016

به گزارش تابناك رضوي، سردار حسن عراقی‌زاده از احداث بیمارستان جدید امام حسین(ع) در این مشهد خبر داد و گفت: ساخت این بیمارستان شروع‌ شده و بخش درمانگاه‌های آن تقریباً آماده است و به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در پاسخ به این سؤال که وضعیت مراکز بهداشتی و درمانی خراسان رضوی را چطور ارزیابی می‌کنید، اظهار کرد: در کل استان خراسان رضوی دو بیمارستان تنها موفق به کسب درجه یک عالی ارزشیابی شدند که یکی بیمارستان امام حسین(ع) و دیگری بیمارستان رضوی است.

رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح افزود: در حال حاضر در کل کشور از بین بیمارستان‌هایی که موفق به کسب رتبه یک عالی ارزشیابی شدند تعداد سه بیمارستان نظامی هستند.

عراقی‌زاده با بیان اینکه سطح بیمارستان‌های نظامی در کل کشور نسبت به میانگین کشوری بسیار بالاست، گفت: بیمارستان‌های ما در بخش خدمات‌رسانی به مردم، مأموریت‌های نظامی و مدیریت بحران سرآمد هستند.

وی با اشاره به نقش حضور بیمارستان‌های نظامی کشور در بحران‌ها، تأکید کرد: بیمارستان‌های نظامی از جمله بیمارستان امام حسین(ع) در تمامی بحران‌هایی که در این یک دهه اخیر در کشور اتفاق افتاده حضور داشته‌اند.

رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به این سؤال که چه برنامه‌هایی برای احداث مراکز درمانی در استان و کشور دارید، خاطرنشان کرد: ویرایش جدید طرح ساماندهی مراکز درمانی در سال جاری تهیه‌ شده و ابلاغ خواهد شد و به‌موجب آن چینش تخت‌های بیمارستانی در کل استان‌ها شکل خواهد گرفت و نحوه پراکندگی آن‌ها بین سازمان‌های سپاه پاسداران، ارتش و ناجا مجدداً بررسی خواهد شد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار