تابناک / طبق شنیده های خبرنگار «لاهیجان»،گویا یکی از اعضای هیئت رئیسه شورای شهر لاهیجان با یک عضو دیگر شورای شهر در دوازدهمین جلسه این شورا و اولین جلسه ماه مبارک رمضان درگیری لفظی و مناقشه داشته که یکی از طرف های درگیری بسبب بی احترامی صورت گرفته، نشست شورای شهر را ترک کرد و گفت که دیگر با این شرایط در جلسات شورای شهر حضور نمی یابد.
کد خبر: ۲۴۴۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۱ 12 June 2016
تابناک / طبق شنیده های خبرنگار «لاهیجان»،گویا یکی از اعضای هیئت رئیسه شورای شهر لاهیجان با یک عضو دیگر شورای شهر در دوازدهمین جلسه این  شورا و اولین جلسه ماه مبارک رمضان درگیری لفظی و مناقشه داشته که یکی از طرف های درگیری بسبب بی احترامی صورت گرفته، نشست شورای شهر را ترک کرد و گفت که دیگر با این شرایط در جلسات شورای شهر حضور نمی یابد.

رسیده های ما حکایت از آن دارد که این کشمکش در ادامه بحث اجرای تئاتر خیابانی و مقدار مبلغ مورد نظر کمک هزینه شورای شهر به این تئاتر بوده[شصت میلیون تومان] که یکی از طرف ها به هزینه های بالای شورای شهر اشاره می کند، که این سوال و جواب به درگیری لفظی بین این دو عضو شورای شهر می انجامد.

مثل اینکه تنش و سیاسی کاری که طی دوسال گذشته و علی الخصوص در مدت ۹ماهه اخیر بر سر شورای شهر [باتجربه] لاهیجان چنبره زده، قصد دوری و جدایی ندارد و طبق آمارها، مردم لاهیجان هرچند وقت یکبار بایستی منتظر حکایت نوینی در مدت کم باقیمانده عمر شورای شهر باشند.

باید گوش به زنگ بمانیم تا ببینیم که کدام یک از اعضای شورای شهر لاهیجان حاضر به گفتگو و روشنگری برای مردم این شهر خواهند شد.

«پایگاه خبری لاهیجان» آمادگی انتشار جزئیات این خبر را از سوی تمامی اعضای شورای شهر لاهیجان دارد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار