مدیرعامل پدیده:
مدیرعامل شرکت پدیده با بیان اینکه با امید به همکاری دستگاه های اجرایی، قوه قضاییه و .... به میدان آماده ام، گفت: خوشبختانه تاکنون همه از هیات مدیره جدید حمایت کرده اند اما این میزان، کافی نیست و باید این حمایتها افزایش یابد تا بتوان مشکل 136 هزار سهامدار حل شود.
کد خبر: ۲۴۴۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵ 12 June 2016
به گزارش تابناك رضوي، محسن شوشتری پاشنه آشیل پدیده را تاخیر در اعلام قیمت کارشناسی سهام خواند و گفت: بر اساس حسابرسی که در پایان سال 93 انجام شده است، ارزش کل سهام توسط کارشناسان قوه قضاییه تعیین شده است.
وی ادامه داد: اما هم اکنون در هیات مدیره 2 نظر وجود دارد که یک دیدگاه معتقد به ارزش گذاری به روز و جدید است و دیدگاه دوم معتقد است بایستی با استناد به همان کارشناسی صورت گرفته، یکسری هزینه های بار شده به پروژه مثل سود بانکی را اصلاح کرده و ارزش سهام را مشخص نمود.
وی اضافه کرد: این دو دیدگاه به ستاد تدبیر استان منتقل شد تا در آنجا با بحث و بررسی کارشناسانه به نتیجه منطقی برسیم.
شوشتری در خصوص پیش بینی زمان اعلام قیمت سهام، گفت: با توجه به اینکه تعیین قیمت کار فردی من نیست و بایستی هیات مدیره و ستاد تدبیر هم در مورد قیمت سهام اظهار نظر کنند لذا نمی توانم زمانی را مشخص کنم.
مدیرعامل شرکت پدیده خاطرنشان کرد: معتقدیم تعیین قیمت سهام مبنای بسیاری از اتفاقات بزرگ در پدیده همچون ورود به بورس، شروع سرمایه گذاری ها و دغدغه های همه سهامداران شرکت است و بایستی با دقت و اهتمام کامل صورت پذیرد.
وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، تاکید کرد: سهامداران پدیده باید بدانند که دولت در شرایطی نیست که به ما کمک اعتباری بدهد و بایستی خودمان با صبر و حوصله و تلاش و کوشش این مشکلات را حل کرده و بحران را پشت سر بگذاریم.
شوشتری تاکید کرد: برای من و همه مدیران پدیده این یک موضوع اصلی است که این تشکیلات متعلق به 136 هزار سهامدار پروژه است و بایستی برای هر ریال آن تلاش کنیم.
مدیرعامل پدیده با بیان اینکه معتقدم نقل و انتقال سهام پدیده بلافاصله بعد از تایید قیمت کارشناسی بایستی اغاز شود، گفت: ستاد تدبیر استان این اجازه را به ما داده اند که نقل و انتقال سهام بین سهامداران اتفاق بیفتد و شرط ستاد تدبیر و همه ما این است که این فرآیند بدور از واسطه گری هایی انجام شود که منجر به تضییع حقوق سهامداران شود.
وی از انجام پیگیری هایی برای نظارت بورس بر نقل و انتقالات سهام پدیده در این راستا خبر داد.
شوشتری همچنین درباره ورود پدیده به بازارهای مالی همچون بورس و فرابورس گفت: این فرآیند هر چند زمان بر و سخت است اما مقدمات آن در حال اجراست.
وی با بیان اینکه برای ورود پدیده به بورس، زمینه بشدت فراهم است، تاکید کرد: برغم این موضوع باید برای ورود به بورس، ضوابط و مراحل خاص خودش طی شود.
شوشتری با بیان اینکه من مدیریت بحران را در دوره های مختلف کاریم آموخته ام، گفت: وضعیت بحرانی امروز پدیده ایجاب می کند که همه اجازه بدهند مدیران جدید بر اساس برنامه داده شده تلاش نمایند تا این بحران را حل کنند. از سوی دیگر برای عبور از این مرحله نهادهای تصمیم گیر برای مجموعه باید متمرکز عمل کنند. چون نمی شود که نهادهای مختلف برای یک مجموعه در بحران، تصمیم سازی کنند.
مدیرعامل شرکت پدیده با بیان اینکه با امید به همکاری دستگاه های اجرایی، قوه قضاییه و .... به میدان آماده ام، اظهار كرد: خوشبختانه تاکنون همه از هیات مدیره جدید حمایت کرده اند اما این میزان، کافی نیست و باید این حمایتها افزایش یابد تا بتوان مشکل 136 هزار سهامدار حل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار