فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام گفت : با تلاش مأمورین انتظامی فردی که مرتکب قتل جوان 25 ساله شده بود کمتر از دو ساعت شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۲۴۴۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸ 12 June 2016

به گزارش تابناك رضوي، سرهنگ محمد یزدانی اظهار كرد: در پی یک درگیری در یکی از روستا های شهرستان تربت جام ( تقی آباد ) که منجر به قتل جوانی 25 ساله به هویت مهدی شد ، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان تربت جام قرار گرفت.

وی ادامه داد : کارآگاهان بلافاصله در محل حاضر و در بررسی موضوع متوجه شدند ، مقتول به علت چاقوخوردگی در درگیری و شدت جراحت وارده و خونریزی زیاد فوت کرده است.

سرهنگ محمد یزدانی تصریح کرد : مأموران با اطلاع از موضوع فوق ، ضمن حضور در محل درگیری و انجام اقدامات اولیه، هویت افراد منازعه‌کننده را شناسایی و بلافاصله پس از هماهنگی‌های لازم قضایی، در کمتر از دو ساعت ضارب را که پس از در گیری متواری شده بود شناسایی و دستگیر و برای تحقیقات پلیسی به اداره آگاهی منتقل کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازجویی‌های به عمل آمده مشخص شد ، متهم به هویت مسلم 24 ساله به دنبال اختلافات و درگیری‌های قبلی، و سوء ظن با مقتول درگیر شده که در ادامه این درگیری ضارب مقتول را با ضربات چاقو مورد ضرب و جرح قرار داده‌است.

سرهنگ محمد یزدانی با اشاره به اینکه پلیس با تمام توان خود و با اشراف اطلاعاتی اجازه نخواهد داد مجرمان با ارتکاب جرم آرامش و آسایش مردم را مختل کنند، خاطرنشان کرد : متهم پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی به دادسرای تربت جام اعزام و تا صدور رأی نهایی با قرار مناسب روانه زندان شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار