مدير فرهنگسراي كودك و آينده مشهد با اشاره به برگزاري جشن "بچه هاي رمضان" گفت: تمام مربيان و متصديان غرفه‌هاي اين فرهنگسرا از طلبه‌هاي خوش ذوق و اهل فكر حوزه هستند كه روانشناسي كودك خوانده اند و با كودك كار كرده اند.
کد خبر: ۲۴۴۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱ 13 June 2016
حميد صادقي، در گفتگو با تابناك رضوي به تشريح برنامه‌هاي اين مجموعه در ماه مبارك رمضان، تحت عنوان «جشن بزرگ بچه‌هاي رمضان» پرداخت و اظهار كرد: فرهنگسراي كودك و آينده مشهد اقدام به ارائه يكسري محتواهاي مذهبي ديني، با چاشني نشاط و شادابي براي كودكان مشهدي و بزرگواران زائر علي بن موسي الرضا (ع) اقدام كرده است.
وي افزود: در بستر بوستان كوهسنگي، غرفه‌هايي را همراه با برنامه‌هاي متنوع براي كودكان، نوجوانان، جوانان و والدين آنها تعبيه كرده‌ايم.
مدير فرهنگسراي كودك و آينده مشهد ادامه داد: براي كودكان غرفه‌هاي نقاشي، كاردستي، رنگ آميزي و قصه نقاشي را داريم و براي نوجوان و جوان غرفه‌هاي سرگرمي و مسابقات، شامل مسابقات ديجيتال، مسابقات ورزشي، مسابقات استقامت و... در نظر گرفته شده است.
صادقي با اشاره به برنامه‌هاي اين مجموعه  براي والدين بيان كرد: براي والدين نيز بحث مشاوره و بيان مسائل شرعي را پيگيري ميكنيم، همچنين غرفه مادران قصه‌گو هم فعال است و به آموزش مادران در زمينه قصه‌گويي مي‌پردازد.
وي به اجراي برنامه جنگ شادي توسط فرهنگسراي كودك و آينده اشاره كرد و گفت: در كنار اين غرفه‌ها برنامه جنگ شادي همراه با محتواي خاصي ارائه مي‌شود كه مخاطبش عموم مردم، والدين و كودكان هستند.
مدير فرهنگسراي كودك و آينده افزود: در اين جنگ مسابقات فرهنگي و مذهبي، نمايش، طنز و سرود ارائه مي‌شود كه قالب‌ها و محتواهاي خاصي را دارد و بيشتر مسير ايراني اسلامي و مذهبي ديني را به خود اختصاص مي‌دهد.
صادقي در تشريح عملكرد غرفه‌هاي اين فرهنگسرا در بوستان كوهسنگي، گفت: مخاطبان در بدو ورود به مجموعه كودك و آينده برگه‌اي دريافت مي‌كنند كه شامل اسامي غرفه‌هاي مختلف با امتيازهاي مختلف است، كه مخاطب ضمن بازديد از اين غرفه‌ها و شركت در اين مسابقات، امتيازاتي را جمع مي‌كند و نهايتا برگه‌هايشان را به قسمت جنگ شادي تحويل مي‌دهند. كساني كه بالاترين امتياز را به دست آورده باشند مستقيم جايزه دريافت مي‌كنند و بقيه هم در قرعه‌كشي شركت مي‌كنند.
وي با بيان اين مطلب كه در ميان غرفه‌هاي اين فرهنگسرا، غرفه‌اي ويژه با مخاطب نوجوان و جوان وجود دارد، عنوان كرد: براي تصحيح قرائت نماز و وضو غرفه‌اي ويژه قرار داديم كه داراي بيشترين امتياز است و هدف اين است كه ان‌شاالله قدمي را در بحث مسائل ديني و مسائل احكام جوان و نوجوان برداريم.
مدير فرهنگسراي كودك و آينده تاكيد كرد: تمام مربيان و متصديان غرفه‌هاي فرهنگسراي كودك و آينده در بوستان كوهسنگي از طلبه‌هاي خوش ذوق و اهل فكر حوزه هستند كه روانشناسي كودك خواندند و با كودك كار كردند.
صادقي درباره زمان بندي برنامه‌هاي فرهنگسراي كودك و آينده، گفت: بلافاصله بعد از افطار غرفه‌هايمان راه مي‌افتد، ساعت 22:15 جنگ شادي شروع مي‌شود و پايان تمامي برنامه‌ها ساعت 12 شب است.
گفتني است؛ فاز اول جشنواره مادران قصه‌گو در سال 94 شروع شد و پيش‌بيني مي‌شود براي شش ماه دوم سال 95 فاز دوم اين جشنواره شروع شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار